Slet så de katteindlæg (OT)
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 19:01

Jeg har misted tålmodigheden
så til alle der har generet mig igennem tiden, med at sige at katte er
søde dyr, jeg forlanger at man sletter sine inlæg, hvis man har
skrevet noget sødt om katte. Jeg har misted tålmodigheden og vil
gerne have at i alle sender en luftballon op over København og
Københavns vestegn, med ordene ( Undskyld kære rare Punish )
påskrevet, inden torsdag kl 1159 ellers kommer i på min liste over
folk der har sagt mig imod, og dermed har krænket mit ego, og så vil
jeg melde jer til landbetjenten, og topadvokaten Hr. Killcat

Og til alle de katteejere derude, tvivl ikke på min handlekraft, jeg
har engang betalt en advokat "Hr.Killcat" for at lave et skøde, og
derfor er han parat til at føre disse sager for mig gratis, og hvis
det bliver nødvendigt fører vi sager imod alle katteejere i hele
landet, jeg skal bare lige have styr på dem først og så sendes
klagerne afsted til Abba@ i Sverige, men som sagt så går tiden, uret
tikker, timen nærmer sig
så i kan stadig nå at få det rart her i gruppen igen, i har deadline
torsdag 1159

Til jer der stadig tvivler har jeg kopieret kattehaderloven til jer :

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved, at sige at en kat er sød,
eller nuttet,
straffes med bøde
eller fængsel indtil 4 måneder.

straffelovens § 121 kommer til anvendelse, hvis man offentligt har
kælet med en kat
, og straffen kan da stige
til fængsel indtil 6 måneder.

Stk. 3. Ved straffens udmåling bliver det at betragte som en skærpende
omstændighed, hvis man har sagt : nåårhh sød lille misser.

§ 268. Er en sigtelse fremsat eller udbredt mod bedre vidende, eller
har
gerningsmanden troet at det var en hund han klappede, bliver han
frifundet øjeblikkeligt.

1.60. Bestemmelsen lød således: Er katten blevet klappet med henblik
på at skade den mest muligt på et
offentligt sted , kan straffen under formildende omstændigheder gå ned
til bøde.

M.V.H

Punish

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Willi Rouainia

Dato : 30-06-04 19:07

du er ik helt rask

Vh

Willi, Bertram (cavalier king charles) & Mickey (gråstribet kat)

Fra : Pwh

Dato : 30-06-04 19:17

> Jeg har misted tålmodigheden
> så til alle der har generet mig igennem tiden, med at sige at katte er
> søde dyr, jeg forlanger at man sletter sine inlæg, hvis man har
> skrevet noget sødt om katte.
*snip kanon sjovt indlæg*
> Punish

Nåeh Punish, hvad sige du så til denne her,
en kat der mishandler en hund.
http://megapixel.dk/vis/billede/169188/3//104_0446.JPG
eller en kat der slår mave efter at have spist en fugl
http://megapixel.dk/vis/billede/169191/3//fuglegrav.JPG

/Jens (katteelskeren over alle katteelskere)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 20:15

On Wed, 30 Jun 2004 20:17:20 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>*snip kanon sjovt indlæg*
>
>Nåeh Punish, hvad sige du så til denne her,
>en kat der mishandler en hund.
>http://megapixel.dk/vis/billede/169188/3//104_0446.JPG

uuuuhhhuuuu grrrr grrr jeg syder nu og er online med min advokat der
laver alle sager gratis for mig

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 20:58

Pwh wrote:

> Nåeh Punish, hvad sige du så til denne her,
> en kat der mishandler en hund.
> http://megapixel.dk/vis/billede/169188/3//104_0446.JPG
>
> /Jens (katteelskeren over alle katteelskere)

*LOL* Hvor godt
En lige højre.....så kan den duuuumme hund lærer det kan den )

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Pwh

Dato : 01-07-04 15:34

Pia Nave wrote:

> *LOL* Hvor godt
> En lige højre.....så kan den duuuumme hund lærer det kan den )

Ja det er sjovt at se hvordan katten har 100% kontrol over Tyson når
den har boret sine klør ind i ansigtet på ham, han ved at han bliver nød til
at vente til det passer Mis at slippe ham
Tyson har ikke glemt at han var den lille engang
http://megapixel.dk/vis/billede/168916/3//tyson10uger-2.JPG

/Jens

Fra : Pia Nave

Dato : 01-07-04 16:11

Pwh wrote:

> [...]
> at vente til det passer Mis at slippe ham
> Tyson har ikke glemt at han var den lille engang

Nej hvor er det et godt billede
Kan godt lide den måde katten lader som om, at hunden bare er 100%
ligegyldig for dens vedkommende.....det er den selvfølgelig ikke - men
det skal jo helst ikke hedde sig, vel
Har også luret lidt på billederne af din nye Angel, og hvor er det altså
nogle dejlige dyr du har dig!

--
Mvh. Pia og 4-kløveret ( - som bestemt ikke er _spor_ misundelig

Fra : Pwh

Dato : 01-07-04 18:55

> Nej hvor er det et godt billede
> Kan godt lide den måde katten lader som om, at hunden bare er 100%
> ligegyldig for dens vedkommende.....det er den selvfølgelig ikke - men
> det skal jo helst ikke hedde sig, vel

De to er faktisk ret glade for hinanden, Angel har min sure kat også taget til sig

> Har også luret lidt på billederne af din nye Angel, og hvor er det
> altså nogle dejlige dyr du har dig!

Jeg siger mange tak for de pæne ord, du kan også tro at jeg holder meget af dem ;)

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 08:21

> [...]
>http://megapixel.dk/vis/billede/169191/3//fuglegrav.JPG
>
>/Jens (katteelskeren over alle katteelskere)

jeg har foresten fået nogle nye grumme autentiske kattehistorier *lol*
fra den virkelige verden "midtsjælland" lol*, dog tilbage i 60erne
denne gang hvis du skulle være intereseret ?

Fra : Pwh

Dato : 01-07-04 15:35

> jeg har foresten fået nogle nye grumme autentiske kattehistorier *lol*
> fra den virkelige verden "midtsjælland" lol*, dog tilbage i 60erne
> denne gang hvis du skulle være intereseret ?

Altid, bare kom hid med dem.
Så kan jeg altid sagsøge dig på min kats vegne bagefter )

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 20:25

On Thu, 1 Jul 2004 16:35:19 +0200, "Pwh"

>Altid, bare kom hid med dem.
>Så kan jeg altid sagsøge dig på min kats vegne bagefter )
>
>/Jens

der kan ikke sagsøges nogen da jeg hørte det hele fra nogle fodgængere
imens jeg holdt for rødt inde i byen, og jeg kan ikke genkende dem
igen !

Men jeg hørte at ude midt på sjælland var/er der to byer hvor den ene
blev kaldt hednsk af den anden der var misionsk, helt op til midten af
70erne faktisk, nå men børnene fik 25 øre hvis de fangede en kat, så
kunne de nemlig give den i en sæk til misionsmanden i nabobyen han
brugte dem til at lave frakker af ! *lol* det er sku rigtigt det her
når børnene så kom med den og havde fået deres 25øre så tog han
sækken imens børnene så på nogle gange, og smadrede den ind i husmuren
mange gange indtil katten ikke sagde lyde mere, det var måden at
aflive den på for pelsen måtte jo ikke gå i stykker når den skulle
bruges til pelskraver til de fine damer inde i kbh

*lol* ingen sagsanlæg i dag please hilsen punish der går i ly for
alle katteelskerne håber ikke at den her var for rå, ellers har
jeg også en ny til når der er blevet kedeligt herinde igen jeg ved
at du kan klare det jens

Fra : Pwh

Dato : 01-07-04 21:03

> der kan ikke sagsøges nogen da jeg hørte det hele fra nogle fodgængere
> imens jeg holdt for rødt inde i byen, og jeg kan ikke genkende dem
> igen !

Så er det altså en form for verbal Copy/Paste du laver )
Du har nok lært noget af Skyggen

> og smadrede den ind i husmuren
> mange gange indtil katten ikke sagde lyde mere, det var måden at
> aflive den på for pelsen måtte jo ikke gå i stykker når den skulle
> bruges til pelskraver til de fine damer inde i kbh

Det var da en god ide, jeg kan på den måde lave et par gode handsker
af min egen fede kat )

> [...]
> alle katteelskerne håber ikke at den her var for rå, ellers har
> jeg også en ny til når der er blevet kedeligt herinde igen jeg ved

Jeg kan tage det, for jeg ved at du i virkeligheden er en rigtig skabskatteelsker

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 21:16

On Thu, 1 Jul 2004 22:03:15 +0200, "Pwh"

>Så er det altså en form for verbal Copy/Paste du laver )
>Du har nok lært noget af Skyggen

,hehe ja hvis du en dag står og sludrer nede på engen med nogle andrer
og du ser en mand stikke sit øre frem fra en busk, så er det nok mig
der laver en verbal Copy/Paste

>Det var da en god ide, jeg kan på den måde lave et par gode handsker
>af min egen fede kat )

,hehe det så da ellers ud til at du kunne have lavet en hel overfrakke
til Amin Jensen ud af den kat

>Jeg kan tage det, for jeg ved at du i virkeligheden er en rigtig skabskatteelsker

,jeg elsker ialfald alle de kattehistorier der kommer engang imellem
fra nogle hemmelige tilfældige mennesker jeg møder et helt tilfældigt
sted

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 19:51

Punish the deed, not the breed wrote:

> [...]
> på at skade den mest muligt på et
> offentligt sted , kan straffen under formildende omstændigheder gå ned

Hmmm......har lige et spg.: Gælder straffen pr. gang man kommer med et
af disse udsagn eller udfører en handling??

--
Mvh. Pia - der åbenbart kan se frem til at holde sin 90-års fødselsdag i
Hotel Tremmely

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 30-06-04 20:41

<<<<< snip - flere dages morsomme indlæg ... <<<

Hejsa ...

Altså - hvad skal man med sommervejr ??? Når man har abb. på denne gruppe,
er der da morsomheder nok til at udfylde enhver ferie .. haha ..

Hilsen Pia - som har 6 katte .. uha .. det bliver dyrt

--
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark
Website: http://www.sitecenter.dk/dear_jane

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 21:06

>Hmmm......har lige et spg.: Gælder straffen pr. gang man kommer med et
>af disse udsagn eller udfører en handling??

Jeg har desværre ikke tid til at svare på alle spørgsmål omkring
rettergangen

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 21:13

> Jeg har desværre ikke tid til at svare på alle spørgsmål omkring
> rettergangen

Haha....næhh - du er en ret så travl mand for tiden Punish

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 07:34

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> Jeg har desværre ikke tid til at svare på alle spørgsmål omkring
> rettergangen

Det kan være du får det når shadow får buret dig inde
(Mon det bliver i et trådbur fra Harald Nyborg ???)

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 08:21

On Thu, 1 Jul 2004 08:33:40 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

>Det kan være du får det når shadow får buret dig inde
>(Mon det bliver i et trådbur fra Harald Nyborg ???)

måske jeg slipper med samfundstjeneste, som ragsamler ved vesterhavet,
eller fiskerenser på en fiskekutter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 08:42

> måske jeg slipper med samfundstjeneste, som ragsamler ved vesterhavet,
> eller fiskerenser på en fiskekutter

Eller kattebakkerenser ?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-07-04 09:02

On Thu, 1 Jul 2004 09:42:05 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

>Eller kattebakkerenser ?

føj så vil jeg sku hellere i Vesterfængsel

Fra : Ralph

Dato : 30-06-04 21:19

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har misted tålmodigheden

Du er ikke den eneste - få dog et liv.....

--
venligst
Ralph

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 21:28

Ralph wrote:

> "Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> Du er ikke den eneste - få dog et liv.....

Øv altså! Lyseslukker
Men måske det var på tide at stoppe denne tråd.....det er trods alt en
hundegruppe

Over and out herfra......

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 07:32

> [...]
> på at skade den mest muligt på et
> offentligt sted , kan straffen under formildende omstændigheder gå ned

ROTFLOLPIMP big time )))))))))))