CV og TT3
Fra : Per H

Dato : 30-06-04 18:44

Jeg ville lige høre om der er nogle der har TT3 og kører med
campingvogn, og har ændret hastighederne i instillingerne på PDAén.

Jeg blev sendt ud over en markvej med stor CV på krogen.
Og de færdiginstillede tal, er vist heller ikke sagen, for så bliver
køreturen for lang.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : joke

Dato : 01-07-04 22:40

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg blev sendt ud over en markvej med stor CV på krogen.
> Og de færdiginstillede tal, er vist heller ikke sagen, for så bliver

Ikke for at reklamere for nogen side men tror faktisk du kunne blive rigtigt
godt hjulpet og ikke mindt have bedre held på www.tomtom-user.dk det er et
TT forum hvor alle kan hjælpe alle

Hilsen

Johnny

Fra : Per H

Dato : 02-07-04 06:47

On Thu, 1 Jul 2004 23:40:04 +0200, "joke"
<freya1995-dettefjernes-sammen-med-haderspam@stofanet.dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Ikke for at reklamere for nogen side men tror faktisk du kunne blive rigtigt
> [...]

Ved det, men den er meget ustabil hos mig. og kan ofte ikke komme ind
på den.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Annika Pedersen

Dato : 02-07-04 07:22

> Ved det, men den er meget ustabil hos mig. og kan ofte ikke komme ind
> på den.

De har gang i fejlrettelse, da de endnu ikke har fundet fejlen er den
desværre en del nede - og forumet tages/er taget af da det vist er der
buggen er :< (de skrev det startede for 2 uger siden).

Synes at have læst et sted at andre (i alm bil) satte det 10 eller 20km/t
ned - men er ikke sikker.
Prøv evt. at søg og/forespørg i gruppen dk.teknik.satellit.navigation hvor
jeg mener at det har været oppe engang.

--
Annika P

Fra : Per H

Dato : 02-07-04 13:10

On Fri, 02 Jul 2004 06:21:44 GMT, Annika Pedersen
<newsgroup@annika.dk> skrev:

>Prøv evt. at søg og/forespørg i gruppen dk.teknik.satellit.navigation hvor
>jeg mener at det har været oppe engang.

er gjort som det første inden jeg lagde den her i ng.

Intet svar.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-07-04 09:04

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message

> Jeg blev sendt ud over en markvej med stor CV på krogen.
> Og de færdiginstillede tal, er vist heller ikke sagen, for så bliver
> køreturen for lang.

Meget interessant - jeg talte med en taxachauffør i KBH i denne uge, og han
bandede stygt over TT3 - han ville have sin TT2 lagt tilbage. Hvorfor: TT3
sendte ham gennem ensrettede gader /mod/ den lovlige retning, ad ruter der
var dårligere end TT2 mv.
Jeg har ikke personligt erfaret TT3, man tror nok jeg udskyder opgraderingen
af min egen en smule endnu.

Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net
mail: jan at-symbol boegh dot-symbol net
Keep the world clean - kill a spammer

Fra : Bjørn Bang

Dato : 20-07-04 21:34

Hej. Efter lige at have rundet 4700 km i en tur rundt i Frankrig har jeg
ikke oplevet problemer hvis man tager hensyn til at TT 3.0 har den lille
fejl at den regner med miles i alle hastigheder på alle vejangivelser
undtagen på motorveje. Derfor skal man lige sætte følgende tal ind.
Motorvej = 120
International vej = 128
Større vej=127
Sekundær vej=126
Forbindende vej=125
Vigtig lokal vej=80
Lokal vej=80
Destinationsvej=80
Du skal med andre ord gange dine indstillinger med 1,6 - ungtagen for
motorvej.
http://www.tomtom-user.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2451&KW=forkert+hastighedsberegning

-
Mvh Bjørn Bang
Svar helst i nyhedsgrupperne eller fjern "fjern" fra mailadresse