Victor kom af med knoppen!
Fra : Hans B.

Dato : 30-06-04 15:42

Efter at have fået flere forskellige diagnoser på Victor2 knop i nakken ( og
tårnhøje priser på at få den fjernet!!!!) Gik vi på ny til en lokal dyrlæge.

Jeg lovede at holde NG orienteret så hermed:

Knoppen voksede støt men roligt og den sørst behandlende dylæge tilkaldte en
kolega, idet hun aldrig havde set noget lignende (betryggende). Kollegaen
mente at det var en hårsæk der voksede, at den ville blive ved og senere
springe og vædske, dersom den ikke blev fjernet. Pris 2.500,- (!) (Nu er det
altså ikke prisen det handler om for mig, men at Victor har det godt, men
alligevel). Jeg fik en tid til imorgen, men var temmelig usikker på
diagnosen.

Idag var vi så hos en anden lokaldyrlæge, da vores "egen" har ferie. Flink
fyr! Han undredes også hvad det var. Den var meget lokal og lignede
efterhånden en peppermyntepastil i facon. Den sad kun i huden. Han var og
sikker på at det ikke var en stoppet taglkirtel og det viste sig da osse at
der ikke var noget iden i. Han fik noget beroligende og tog en lu, men vi(!)
fjernede den med lokalbedøvelse. (Jeg kan fraråde at assistere til ens egen
hunds operation... jeg er ellers rimelig hardcore, men ikke ved min bedste
ven!!!!!) 3. sting og en sprøjte til at vågne på. Men vi ventede fik han
klippet negle. PRis 1.090!) Der er sandelig forskel på priser!

Nu snorker Victor videre og aner ikke hvad der er sket, men han skulle da
lige gø ad naboen... og ligner iøvigt en en der har drukket af madsherryen.

Dyrlægen mente bestem ikke den ville komme igen.

Da jeg afbestilte tiden til imorgen sagde hun så at den sagtens kunne briste
og gå væk af sig selv. Det er foruroligede med en dyrlæge der ikke ved hvad
det er og giver modsigende råd!

Så nu venter vi bare at såret heler og Victor bliver frisk.

Mange tak for Gruppens råd

Hans og Victor

Fra : LH

Dato : 30-06-04 15:46

Gosh mand, da jeg læste titlen troede jeg det var noget med en
halshugning.......

Fra : fam. Ager

Dato : 30-06-04 18:00

"Hans B." <Baldrianremove@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> det er og giver modsigende råd!
>
> Så nu venter vi bare at såret heler og Victor bliver frisk.

Jamen det var da godt, at få den spekulation ud af "knoppen"....

Jeg assisterede også ved den ene af mine hundes "knopafskæring".., men jeg
er nok mere hardcore end dig.. (-: ha-ha. -har iøvrigt også assisteret ved
en brokoperation af et hængebugsvin... jeg fik en klump tarme i hænderne,
mens min dyrlæge fjernede brokket... uhh, se det var klamt..og varmt..

mvh. marie

Fra : Hans B.

Dato : 30-06-04 18:28

> [...]
> en brokoperation af et hængebugsvin... jeg fik en klump tarme i hænderne,
> mens min dyrlæge fjernede brokket... uhh, se det var klamt..og varmt..

OK - jeg er ligeglad med hvad der er klamt - og hører til dem der sagtens
kan spise mens jeg ser en canceropertion, men når det gælder min "egen ven"
er jeg ikke meget værd, men jeg gør det da igen hvis det er nødvendigt.

Hans

Fra : fam. Ager

Dato : 30-06-04 21:05

> [...]

ven"
> er jeg ikke meget værd, men jeg gør det da igen hvis det er nødvendigt.

Hej Hans!

Jamen, hvad gør man ikke for sine venner på poter, (eller klove..)?.
sådan skulle det helst også være!
mvh. Marie

Fra : Hans B.

Dato : 01-07-04 09:57

Hej Marie

Ja, men går gerne gennem ild og vand for de små ..eller store med klove. De
giver så meget gælde at sorgerne er lette at komme over. Men det er nok osse
derfor det er svært at se når en dyrlæge skærer i dem!

Hans