Hundepasning af tæver tilbydes til dem der~
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 15:17

Hundepasning af tæver tilbydes til dem der skal til "Malorca" på
"ferie" Kun tæver kan passes på vestegnen/kbh tilbudet gælder for alle
fra denne NG der skal i fængsel pga deres dårlige opførsel overfor min
nye gode ven Jimmy

Free at last, Free at last, thank god allmighty, Free at last : citat
Martin Luther King

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-06-04 15:32

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse news:0rh5e01hb2hiag6rhvqdl6akordkv6o7q0@4ax.com...

> [...]
> "ferie" Kun tæver kan passes på vestegnen/kbh tilbudet gælder for alle
> fra denne NG der skal i fængsel pga deres dårlige opførsel overfor min

Men dog P, har du fået lov at have din computer
med i spjældet *GG*
Eller nåede du lige at gøre dig gode venner med Jimmy
inden policen stod der med håndjern og salatfad?

Eva

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 15:50

On Wed, 30 Jun 2004 16:32:08 +0200, "Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk>
wrote:

> [...]
> med i spjældet *GG*
>Eller nåede du lige at gøre dig gode venner med Jimmy
>inden policen stod der med håndjern og salatfad?

jeg sendte undskyldningsemailen fra min mobil i politibilen på vej
imod vester fængsel, da emailen nåede frem, fik chauføren af
politibilen en opringning "jeg tror det var fra jimmy, de snakkede
vist om en fiskertjeneste" men så vendte de bilen og jeg var løsladt
igen puuha jeg nåede det i tide

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-06-04 16:05

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse news:5gk5e09utpjg13l05bn4cd22p2ui2g7936@4ax.com...

> [...]
> politibilen en opringning "jeg tror det var fra jimmy, de snakkede
> vist om en fiskertjeneste" men så vendte de bilen og jeg var løsladt

Jeg troede godtnok du ville holde ud til den bitre ende Punish
- men nervepresset blev altså for meget for dig, din stakkel.
Ikke så sært, du endte med at bryde sammen med de trusler,
der er føget gennem luftet de seneste dage.
Nu har du så fået en ny "best buddy", så husk nu til alle tider
at give ham ret og tale pænt, ikke?

mvh Eva

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 07:35

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> [...]
> politibilen en opringning "jeg tror det var fra jimmy, de snakkede
> vist om en fiskertjeneste" men så vendte de bilen og jeg var løsladt

Det vil ingen ende tage
Helt klart årets debat på usenet )))))))))

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 15:47

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 15:17 dette indlæg :

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med
en person, som har fuldt herredømme over dem.

Øv - Eifel & Co. er et handyr - hvad gør man så ?

Har meget snart et stort problem ! - kan nogen hjælpe ?

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-06-04 16:00

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:40e2d2d8$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Øv - Eifel & Co. er et handyr - hvad gør man så ?
>
> Har meget snart et stort problem ! - kan nogen hjælpe ?
>
> Eifel & Co.

Mon dog ikke du kan få Jimmy til at lægge et godt ord ind for dig,
så du kan få hunden med ind at brumme?
Vi taler jo trods alt ikke om et par dage eller uger her,
nej, din forbrydelse vil blive straffet hårdere.
Tænk dog på, at det ikke er en hr, hvem-som-helst,
du har lagt dig ud med, det koster, gør det.

Håber det løser sig så Vuffer kan være med dig mens du afsoner -
han var vel trods alt enig med dig i dine ytringer, ikke???

mvh Eva

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 16:26

On Wed, 30 Jun 2004 14:47:09 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Øv - Eifel & Co. er et handyr - hvad gør man så ?
>
>Har meget snart et stort problem ! - kan nogen hjælpe ?

Du må nok over i en af de andre NG for der er jo ingen tilbage her
efter det nordjydske advokatteam er sendt afsted og i kan nok alle
sammen lige så godt lade hoveddøren stå på vid gab fra nu af, ellers
bliver den bare losset ind af fiskeradvokaterne iført gult regntøj
men måske du kan klæde dig ud med skæg og briller og besøge Skyggen og
spørge ham om han vil passe den der vil den da heeeeeeelt sikkert
være i sikre hænder

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-06-04 20:38

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message

> Øv - Eifel & Co. er et handyr - hvad gør man så ?
>
> Har meget snart et stort problem ! - kan nogen hjælpe ?

Du kan vel få Punish til at kneppe den i røven istedt for dig selv
når du skal ind, Hva rager det os ??.

Fuck den her gruppe er latterlig.
Så nu kan i 2 seje fyre bare gå igang med mig.
--
Hilsen Martin.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 07:37

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message

> Du kan vel få Punish til at kneppe den i røven istedt for dig selv
> når du skal ind, Hva rager det os ??.
>
> Fuck den her gruppe er latterlig.

Hvorfor tilbringer du så tid her ?

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-07-04 12:48

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message

> Hvorfor tilbringer du så tid her ?

Fordi der bortset fra når nogle skribenter som åbenbart mener de er skide
sjove når de sammen kan køre på en person, er nogle seriøse indlæg.
Du syntes måske osse de er seje ?.
--
Hilsen Martin.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-04 12:55

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Fordi der bortset fra når nogle skribenter som åbenbart mener de er skide
> sjove når de sammen kan køre på en person, er nogle seriøse indlæg.

Det har du helt ret i.

> Du syntes måske osse de er seje ?.

Nej, det var meget sjovt i starten, men nu er det sjove forsvundet.
Dog kan det begyndes lige så hurtigt som en skovbrand hvis Shadow vender
tilbage.

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-07-04 14:28

> Nej, det var meget sjovt i starten, men nu er det sjove forsvundet.
> Dog kan det begyndes lige så hurtigt som en skovbrand hvis Shadow vender
> tilbage.

For min skyld skal han være velkommen, hvis jeg ikke gider at læse indlæg
fra en bestemt person kommer jeg har bare i mit killfilter, jeg ville ikke
begynde
at kaste med mudder som en anden 7årig.
--
Hilsen Martin.

Fra : Eifelvuf

Dato : 05-07-04 08:32

"Martin Vollert" skrev d. 30-06-04 20:38 dette indlæg :

> Hva rager det os ??

>"For min skyld skal han være velkommen, hvis jeg ikke gider at læse
indlæg
>fra en bestemt person kommer jeg har bare i mit killfilter"

Hvorfor er jeg så ikke kommet i dit filter, bøhtosse ?

> Fuck den her gruppe er latterlig.

Jamen du er velkomemn til at skride ad helvede til. Kan du se det lille
kryds oppe i højre hjørne af din skærm ? BRUG DET !

>jeg ville ikke begynde at kaste med mudder som en anden 7årig.

> Så nu kan i 2 seje fyre bare gå igang med mig.
> --
> Hilsen Martin.

Øøøhhh bøhtosse - hvad er det lige du selv gør, selv om du skriver at du
ikke vil kaste med mudder ?

Brug nu bylden når du skriver indlæg, så din manglende evne til at tænke
og skrive, ikke bliver udstillet SÅ markant som tilfældet er i dette
indlæg.

Hvis nogen skal kneppe andre i røven som du så pænt skriver, så synes
jeg du skulle bruge dit eget dyr og dit selv.

Hail til bøhtossen !

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-07-04 12:44

On Mon, 05 Jul 2004 07:31:45 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvis nogen skal kneppe andre i røven som du så pænt skriver, så synes
>jeg du skulle bruge dit eget dyr og dit selv.

Jeg tror at hans fyr har forladt ham, siden han bitcher så meget op,
om at kneppe i røven, han sidder sikkert derhjemme og flæber som en
lille tøs, fordi hans x-fyr har nivet ham eller revet ham i håret, da
han slog op

Hey Martin Voldhomo smid os dog i dit killfilter hvis du syntes at vi
er så latterlige

DAB-problem
Har andre herinde DAB-signalproblemer under Gladsaxesenderen?
og har i prøvet ny antenne hører jeg meget gerne om det

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-07-04 16:12

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message news:imfie0tc9umcf6d6nh26nvjqt6c122cf0i@4ax.com...
> [...]
> om at kneppe i røven, han sidder sikkert derhjemme og flæber som en
> lille tøs, fordi hans x-fyr har nivet ham eller revet ham i håret, da

Hæ hæ, jeg tro sgu du går i hjæpeklasse med piphansen Eifelpip.

> Hey Martin Voldhomo smid os dog i dit killfilter hvis du syntes at vi
> er så latterlige

Dit ønske skal blive opfyld.
I bidrage alligevel aldrig med nogle seriøse indlæg.

PLONK
--
Hilsen Martin.

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-07-04 16:07

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message news:40e9044e$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> indlæg
>
> Hvorfor er jeg så ikke kommet i dit filter, bøhtosse ?

Haa haa. Du lyder godt nok voksen prøv nu noget nyt isted for øgenavne
eller er det for svært for dig ?.
Men dit ønske er lige blevet opfyldt.

> [...]
>
> Brug nu bylden når du skriver indlæg, så din manglende evne til at tænke
> og skrive, ikke bliver udstillet SÅ markant som tilfældet er i dette

Nej skulle der godt nok gå 5 dage før du fandt indlægget.
er du ikke lidt langsom ?.
Men nu troed jeg du syntes det var sjovt at blive kaldt ting, og svinet til
her i gruppen, du har da ikke problemer hvis det er andre det går ud over.

> Hvis nogen skal kneppe andre i røven som du så pænt skriver, så synes
> jeg du skulle bruge dit eget dyr og dit selv.
>
> Hail til bøhtossen !

Dit selv ???. Hvor gamel er du du kalder folk øgenavne, og kan ikke stave.
Det gider jeg ikke at spilde min tid på.

PLONK

--
Hilsen Martin.

Fra : Eifelvuf

Dato : 06-07-04 23:30

"Martin Vollert" skrev d. 05-07-04 16:07 dette indlæg :

KLIP

> Men dit ønske er lige blevet opfyldt.

Tak. Nar.

Du er stadig velkommen til at skride ud af den, nar.

> Nej skulle der godt nok gå 5 dage før du fandt indlægget.
> er du ikke lidt langsom ?.

Nej - interesserer mig ikke for narrøve som dig.

> [...]
>
> Dit selv ???. Hvor gamel er du du kalder folk øgenavne, og kan ikke
stave.
> Det gider jeg ikke at spilde min tid på.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/