vibrator - erfaringer?
Fra : Hansen

Dato : 30-06-04 14:54

Hej Gruppe

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men det virker som det bedste
bud.

Min kæreste og jeg er lidt nysgerrige og har sat os for at prøve noget
legetøj. Vi tænker på at starte "stille og roligt" og vil derfor købe en
vibrator til at starte med. Vi har været i forskellige butikker for at se og
røre for at få lidt feel og kigger nu på nettet, hvor vi forventer at
udbuddet er lidt større.

Mit spørgsmål er om der er nogen der har nogle gode erfaringer med
forskellige vibratorer når man tænker på følgende:

- Det er første gang for os begge to
- Den må ikke være glat (altså sådan en "hård plast")

Kender I nogle gode butikker på nettet? Nogle som er reele - er lidt
skeptisk lige mht den slags butikker ...

pft
Søren

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 30-06-04 17:31

Hansen wrote:

> - Den må ikke være glat (altså sådan en "hård plast")

Hvorfor må den ikke det, det er min erfaring at det er dem der virker
bedst, men folk er selvfølgelig forskellige.

> Kender I nogle gode butikker på nettet? Nogle som er reele - er lidt
> skeptisk lige mht den slags butikker ...

Jeg har gode efaringer med Renate Buccone i Kbh, jeg kan desværre ikke
huske om de sender, men ellers ring og hør. De har desuden et meget
stort udvalg af victorianske korsetter og det er ikke så ringe

http://www3.aok.dk/E/V/CPHDK/0003/04/41/

Ellers søg efter butikken på Google.

Marianne Feddersen

Fra : Celestienne

Dato : 30-06-04 18:39

"Hansen" <bluesboys@-remove.me-hotmail.com> wrote in message

> Kender I nogle gode butikker på nettet? Nogle som er reele - er lidt
> skeptisk lige mht den slags butikker ...

http://www.6-butik.dk/

Hurtig diskret forsendelse, og venlig betjening ved evt. spørgsmål. En butterfly kan varmt
anbefales, selvom den ikke er en dildo som sådan ;)

Celestienne

--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 30-06-04 21:05

"Hansen" <bluesboys@-remove.me-hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men det virker som
> det bedste bud.

Du er kommet helt rigtigt - velkommen til.

> Min kæreste og jeg er lidt nysgerrige og har sat os for at prøve
> noget legetøj.

Lyder spændende - lad os da endelig, løbne her i gruppen, høre jeres
erfaringer med forskellige ting (legetøj) - positive som negative.

> [...]
> og røre for at få lidt feel og kigger nu på nettet, hvor vi forventer at

Mig og min x-forlovede købte en vibrator, delvis til fælles leg, og delvis
til når hun var alene. Vi købte en naturtro vibrator i latex (blød) - sådan
en med åre og det hele. Det kan vi klart anbefalde, den gav meget nydelse i
de fleste siturationer. Desværre gik det åbenbart for vildt for sig, for
"motoren" i den brændte sammen efter kort tid, og det var ikke fordi vi
købte en billige udgave.

Men kan klart anbefalde, at I går ind i en sexshop og køber én frem for via
nettet, da I så kan mærke og føle om den er noget for jer.
(Hvis det er en ordentlig forretning, som har en ok service)

Den vi købte minder om den her, men det var dog ikke den

http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=2628

> Kender I nogle gode butikker på nettet? Nogle som er reele - er lidt
> skeptisk lige mht den slags butikker ...

Har kun hørt godt om SexShop2000, men har dog ikke selv handlet hos dem...

http://www.sexshop2000.dk/dansk/

--
Ulrik Chr.

Mail: nettet@uacxx.dk Homepage: www.uac.dk
Fjern xx efter uac ved svar via mail.

Fra : ThomasB

Dato : 01-07-04 10:39

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev i en meddelelse

> Du er kommet helt rigtigt - velkommen til.
Det er jo så det hun ikke er ;)