salg af hvalp
Fra : Grethe Thomassen

Dato : 30-06-04 13:07

Jeg har en dejlig lille dværgpudeltæve til salg. Hun er knap 9 mdr. gammel
og helt renlig. Hun er meget glad for børn og utrolig legesyg. Stambog
medfølger.
Hun koster 4000.00 kr. og i prisen medfølger kurv, madskåle, div. legetøj,
halsbånd og snor, foder.
For ekstra 1500.00 kr. har jeg trimmebord, trimmer og saks.

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 13:30

"Grethe Thomassen" <grethethomassenFJERN@mail.dk> skrev

> Jeg har en dejlig lille dværgpudeltæve til salg. Hun er knap 9 mdr.

Hej...

Jeg byder 2 skumbananer og en tudekiks..

Hvis du vil have penge for den skal du henvende dig i den dertil indrettede
markedsgruppe dk.marked.privat.dyr

Held og lykke med salget.

--
Hilsen Thomas