Målsætning for DcH´s Hovedbestyrelse
Fra : LORDWOF

Dato : 30-06-04 12:03

Målsætning for DcH´s Hovedbestyrelse
Vi vil stræbe efter et godt og velfungerende samarbejde med udvalg, kredse
og lokalforeninger. Vi vil sikre, at alle kreds- og
lokalforeningsbestyrelser får god service og information fra
landsforeningen. Vi vil arbejde på, at alle føler sig godt rustet til at
vare tage det hverv, man vælges til i udvalget/kredsen/lokalforeningen.
Vi vil arbejde på, at alle medlemmer i DcH føler sig som medlem af én og
samme forening, uanset hvilken gren af hundearbejdet men dyrker, og hvor i
landet man kommer fra.

Veje til målet

a.. God, enkel og tidssvarende kommunikation

b.. Etablere grunduddannelse for formænd, kasserere,
(bestyrelsesmedlemmer)

c.. Klare og synlige mål

d.. Skabe forståelse, accept og respekt for foreningens forskellige
sportsgrene, f.eks. gennem oplysning, information og åbenhed

e.. Fremme tolerance og dialog

f.. Arbejde seriøst med alle henvendelser

g.. Søge rådgivning hos de bedste eksperter, før beslutninger tages.

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 12:14

LORDWOF wrote:

> [...]
>
> f.. Arbejde seriøst med alle henvendelser
>
> g.. Søge rådgivning hos de bedste eksperter, før beslutninger tages.

Tjaa....hvad kan man sige ?!?
Punkt d er prøvet praktiseret rimelig meget herinde....resultatet
snakker vi ikke om. Punkt e er det _ikke_ lige gået så godt med

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : LORDWOF

Dato : 30-06-04 12:19

> [...]
> Punkt d er prøvet praktiseret rimelig meget herinde....resultatet
> snakker vi ikke om. Punkt e er det _ikke_ lige gået så godt med

Ja jeg ville jo bare dele lidt ud af hvad man dog kan finde på nettet ))

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 12:40

LORDWOF wrote:

> Ja jeg ville jo bare dele lidt ud af hvad man dog kan finde på nettet ))

Jep, copy/paste er en uundværlig funktion

--
Mvh. Pia og 4-kløveret