UNDSKYLDNINGSTID
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 11:01

UNDSKYLDNINGSTID
jeg sidder sku også her og bliver helt blød om hjertet, UNDSKYLD til
dig eifel, og i andre brugshundefolk, der gør et stort arbejde på
træningspladserne for at lære almindelige familiehunde at være
politihunde, og for alt hvad jeg har sagt om schæferhunde/bidetræning
osv ! jeg syntes sku at det er helt sejt at i lærer dem at bide folk i
armene, bare det ikke er min arm, det er helt i orden med mig, jeg ved
sku ikke hvad jeg har tænkt på før i tiden, UNDSKYLD for faen .

Og til alle med jagthunde jeg har sagt imod, UNDSKYLD ! for helvede
det må i sku undskylde, jeg syntes faktisk at det er råsejt at i
opdrætter en masse fasaner og pløkker dem ned lige når de er lukket ud
! UNDSKYLD , nu ka jeg sku godt se det hele meget mere klart, UNDSKYLD
til fasanerne også fordi jeg havde hørt at de næsten ikke kunne flyve
efter fangeskabet, UNDSKYLD fasaner og jægere.

UNDSKYLD til dem jeg har beskyldt for indavl bare fordi de har lavet
linieavl UNDSKYLD for faen , det er sku helt ok bare i selv er glade
for det, og om hunden har 5 poter eller 4 er da ligemeget, og hvis
hunden logrer så er alt sku ok, UNDSKYLD til jer også.

UNDSKYLD til ham jeg ikke troede på da han sagde at en hund kunne høre
en håndbevægelse 100meter væk igennem en mur, UNDSKYLD, og UNDSKYLD at
jeg har glemt dit navn ! det burde jeg ikke kunne gøre med den viden
du sad inde med, UNDSKYLD endnu engang .

UNDSKYLD til dem der mente at der ikke kunne ske noget ved at blande
kamphunde og vagthunde sammen UNDSKYLD for faen jeg har nok bare læst
forkert på internettet UNDSKYLD for det også "tører lige et par
lettelsestårer væk"

UNDSKYLD til jer der har klippet ørene og halen af jeres hund UNDSKYLD
for faen , hvad fanden rager det også mig, klip i da bare noget mere
af jeres hunde, det må i sku meget UNDSKYLD jeg skulle da ikke have
blandet mig der !

UNDSKYLD til alle der syntes at man kastrerer en hanhund fordi den
tisser op af for mange lygtepæle, det er sku da helt i orden det er jo
jeres egen hund gør i bare det, det var da fjollet af mig at blande
mig i det ! for faen skær bollerne af jeres hunde, de logrer jo stadig
med halen bagefter så det gør sku ingen skade UNDSKYLD til jer også !

UNDSKYLD til alle jer der går med jeres hunde uden snor, uden at have
styr over den, hvad fanden rager det da også mig !UNDSKYLD til jer
også.

UNDSKYLD til de hunde der har faret lige i hovedet på min hund og så
blevet bidt, for faen UNDSKYLD til jer også det er jeg virkelig ked af
det er sku min skyld UNDSKYLD igen, jeg kunne da også bare lade være
med at gå med ham i snor dumt af mig

SORRY til eventuelle englændere.

Og et stort UNDSKYLD til alle dem der går igennem hundeparker med
deres tæver der er i løbetid, UNDSKYLD til jer for faen nu bliver jeg
helt sur på mig selv , det har i da lov til hvorfor skulle i dog tage
hensyn til de andre bare fordi det skaber kaos imellem hanhundene ,
viiildt fjollet af mig at komentere det , selvfølgelig skal i da bare
vade igennem alt med jeres løbske tæver.

UNDSKYLD til tæverne hvis jeg har har fornærmet dem i deres
mensesperiode.

UNDSKYLD til muslimerne at jeg komenterede deres opdragelse af børn
med henblik på at gøre dem panisk angste overfor hunde UNDSKYLD
selvfølgelig skal i da bare gøre sådan når det jo står i koranen
UNDSKYLD det ragede da slet ikke mig, selv om i bor i Danmark så skal
vi andre da slet slet ikke blande os i jeres måde at integrere jer på
UNDSKYLD igen.

Og til sidst som rosinen i pølseenden "ingen fornærmelse imod rosiner"
et stort UNDSKYLD til nordjyden jimmy for at have sagt at han så
gammel, udbrændt og bitter ud ! UNDSKYLD jimmy for faen det må du jo
undskylde det er jo slet slet ikke sandt, og UNDSKYLD at jeg blev lidt
mopset over at du kaldte min hunderace for grim UNDSKYLD for satan det
var sku uretfærdigt af mig at reagere på den måde, UNDSKYLD det er
jeg altså virkelig ked af, UNDSKYLD jimmy du skal da selvfølgelig have
lov til at skrive hvad du vil, uden at jeg blander mig, eller
komenterer det, det må du virkelig undskylde og UNDSKYLD til fiskerne
ved vesterhavet at jeg komenterede kondomerne på fiskekutterne
UNDSKYLD fisk i bare videre, vi kan jo ikke klare os uden jer !

Håber at alle aksepterer mine undskyldninger, jeg kan jo næsten ikke
undskylde nok at jeg har haft andre meninger end jer, og har
fremstillet dem her, og ISÆR over for DCH.Skagen som jo er højt
respekteret alle steder, en stor UNDSKYLDNING til jer for at jeg har
kritiseret jeres racestandarder, det er sku da slet ikke så vigtigt om
de er præcise, UNDSKYLD til jer også "puuuha bliver helt rød i hovedet
af flovhed"

nå nu er byrden fra mine skuldre væk, endelig kan jeg smile igen
Det er jo som at være kommet ud af en mørk mørk tunnel som jeg har
vandret i, uden at kune se lyset og som alle jo ved ifølge usenets
etikette sætter man jo kun når det drejer sig om ironi eller sjov,
og som man kan se er hele mit indlæg da ment dybt dybt dybt alvorligt,
desuden har jeg brugt 4 toiletruller med indgraveret DCH-logo på at
tøre flovhedstårer væk imens jeg skrev dette læg mærke til smylien
der indikerer at dette kun var for sjov, jeg ville aldrig misbruge så
respekteret et logo !

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : LORDWOF

Dato : 30-06-04 12:11

RESPEKT.........

Fra : LH

Dato : 30-06-04 11:12

HAHA, og så på slaget 12.00

Fra : Holm

Dato : 30-06-04 11:32

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

MEGA LOL....

Du burde være forfatter Punish...udgiv en bog , den ville sælge for vildt
!!!
Lagde lige mærke til at Skyggen også spammer i dk.fritid.dyr ...Hrmmmp..!

Det gør mig ski´ked af det , for jeg er selv træner i DcH ( tør næsten ikke
sige navnet ..snøft , håber da aldrig jeg vil gøre det sådan til skamme ),
og din hund er IKKE grim ....

....men tro mig , der findes eminente trænere i de fleste DcH klubber , feks
mig !!

Grinende hilsener Holm ))

Fra : Line

Dato : 30-06-04 11:33

"Punish the deed, not the breed" wrote:

> UNDSKYLDNINGSTID
[snip grineren]

ROFLHOLCDF*!!!!!!!!

*Rolling On the Floor Laughing Hysterically Out Loud Collecting Dog Fur

--
Mvh. Line

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 11:57

Punish the deed, not the breed wrote:
> UNDSKYLDNINGSTID

......KLIIIIP.....

*MEGALOL*
På slaget 12:00 - og for engangs skyld passede dit ur på pc'en sk* Punish!
Men hov, hvad er det nu.....du glemte en undskyldning til kattene

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 11:59

Pia Nave <pia_mig@nave.dk> skrev

> [...]
> På slaget 12:00 - og for engangs skyld passede dit ur på pc'en sk*
> Punish! Men hov, hvad er det nu.....du glemte en undskyldning til

Hwof det... Katte er da grimme? <løbermegethurtigtvækoggemmermig.avi> ;-D

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 12:07

Broegger wrote:

> Pia Nave <pia_mig@nave.dk> skrev

> Hwof det... Katte er da grimme? <løbermegethurtigtvækoggemmermig.avi> ;-D

Løøøøøøb så hurtigt du kan - og det skal være _lige_ nu!!

Det samme er nogle mennesker.....derfor hader man dem vel ikke
ligefrem...eller hur...??
Mener i øvrigt at når han kan nedlade sig til at undskylde til perkere,
så kan han sk* også undskylde til katte!! Hmffrr!!!

--
Mvh. Pia og 4-kløveret (der i øvrigt består af fire skøøøønne og smukke
katte)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 16:23

On Wed, 30 Jun 2004 13:07:18 +0200, Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote:

> [...]
>Mener i øvrigt at når han kan nedlade sig til at undskylde til perkere,
>så kan han sk* også undskylde til katte!! Hmffrr!!!

HAHAH nej der må sku være en grænse kattene undskylder jeg ikke
til, jeg har da min stolthed stadig og undskyldningen til
perkerene var som den eneste af undskyldningerne ironisk ment

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 19:48

Punish the deed, not the breed wrote:

> HAHAH nej der må sku være en grænse kattene undskylder jeg ikke
> til, jeg har da min stolthed stadig

Arrgh Punish! Nu var du ellers lige så godt igang

>undskyldningen til perkerene var som den eneste af undskyldningerne ironisk ment

Pyyyha!! Var ellers ved at blive ret så nervøs!! *Tørrer sveden væk fra
panden*

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 20:48

On Wed, 30 Jun 2004 20:48:21 +0200, Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote:

>Arrgh Punish! Nu var du ellers lige så godt igang

>Pyyyha!! Var ellers ved at blive ret så nervøs!! *Tørrer sveden væk fra
>panden*

hehe nej de får skam ingen undskyldning for noget som helst, det
skulle da lige være hvis jimmy indviterede dem alle sammen til skagen
at bo hehehe "drømmetænkning"

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 21:12

Punish the deed, not the breed wrote:

> hehe nej de får skam ingen undskyldning for noget som helst, det
> skulle da lige være hvis jimmy indviterede dem alle sammen til skagen
> at bo hehehe "drømmetænkning"

Narrj...._det_ ville sku alligevel være for synd, for kattene altså!!
Gad vide om han er lige så klog på katte??...hmmm

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 21:54

On Wed, 30 Jun 2004 22:11:43 +0200, Pia Nave <pia_mig@nave.dk> wrote:

>Narrj...._det_ ville sku alligevel være for synd, for kattene altså!!
>Gad vide om han er lige så klog på katte??...hmmm

haha nej det var nu perkerne jeg mente at skulle sendes til skagen
kattene ville jeg godt kunne holde ud hvis alle perkere var i skagen
samtidigt

Fra : Pia Nave

Dato : 30-06-04 23:50

Punish the deed, not the breed wrote:

> haha nej det var nu perkerne jeg mente at skulle sendes til skagen

Enig!!

> kattene ville jeg godt kunne holde ud hvis alle perkere var i skagen
> samtidigt

Hmmm.....tænkte nok at der alligevel måtte være _lidt_ godt i
dig....dybt, dybt nede

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : shadow

Dato : 30-06-04 12:01

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> UNDSKYLDNINGSTID
**klip**

[...]

Jeg har tilladst mig at klippe i dit inlæg Punish, da det ikke er relevant i
forhold til min person.
Man må lade dig humor det her du, og formulere dig kan du skam også. Men det
havde nu været pænere af dig, at nævne mig først i dit inlæg. Men i det
afsnit som går på mig, kan jeg spore en form for oprigtighed i din
undskyldning, og jeg vil gerne acceptere din undskyldning, FORUDSAT at du
ikke bliver ved med at nedgører min person i andre strenge. Og som en
sidegevinst til dig vil jeg kigge lidt på racebeskrivelsen, og omskrive
ordet "grim"
Så du har hermed sluppet for et sagsanlæg, men jeg forebeholder mig retten
til at vidregive dig til Abuse@ hvis jeg kan se at du ikke stopper med at
kører på min person i andre strenge.

Jeg mangler stadigvæk undskyldninger fra andre, og jeg vil hermed opfordre
til at de personer der har kørt / gået efter mig som person, til at komme
med en undskyldning.
Ellers vil man blive andmeldt til Abuse@
Det vil tage mig lidt tid at få fundet den enkelte og sat det i system, men
jeg er allerede godt på vej.
Og jeg kan love jer, at jeg mener hvert et ord.

M.V.H
Jimmy Romanowski

Fra : Frank Hansen

Dato : 30-06-04 12:12

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message
[klip]
> Så du har hermed sluppet for et sagsanlæg...
[klip]

Big surprise :)

Med venlig hilsen

Frank Hansen.

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 15:27

"Frank Hansen" skrev d. 30-06-04 12:12 dette indlæg :

> "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message
> [klip]
> [klip]
>
> Big surprise :)
>
> Med venlig hilsen
>
> Frank Hansen.

**** MEGALOL****

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 12:19

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

> Så du har hermed sluppet for et sagsanlæg, men jeg forebeholder mig
> retten til at vidregive dig til Abuse@ hvis jeg kan se at du ikke
> stopper med at kører på min person i andre strenge.

Naaarj Punish... Nu kommer du ikke med til Strassbourg!

> [...]
> system, men jeg er allerede godt på vej.
> Og jeg kan love jer, at jeg mener hvert et ord.

HALLOOOOO KLOKKEN ER OVER 12!!! Du har da lige bevist at det var tomme
trusler!!!
--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 12:20

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

> Ellers vil man blive andmeldt til Abuse@

Gu ve hvordan man ANDmelder... Er det mon en rap sag?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : JSM

Dato : 30-06-04 13:09

"Broegger" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> "shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev

> Gu ve hvordan man ANDmelder... Er det mon en rap sag?

Næh. det når den sendes til en Kvaksalver som har en fjer på

mvh
Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-04 13:25

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Broegger" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Næh. det når den sendes til en Kvaksalver som har en fjer på
>
> mvh
> Jesper

Hej Jesper

Er det ikke en k-VAK-salver du mener ??

M.V.H.....Benny..

Fra : JSM

Dato : 30-06-04 13:48

"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> "JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jesper
>
> Er det ikke en k-VAK-salver du mener ??
>
> M.V.H.....Benny..

Det tror jeg ægge lige jeg er rede til at svare på. Det er ihvf. en som
giver de skyldige nogen på skallen.

mvh
Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-04 13:54

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ægge lige jeg er rede til at svare på. Det er ihvf. en som

Hej igen Jesper

Nej, der er ikke altid let .... Det er ikke altid helt efter bogen, hvad
der sker herinde. Så det kan være vi skal sige som Duhn's ægeksport.
Vi er skøre i skallen - Men friske

M.V.H.....Benny..

Fra : Jimmy

Dato : 30-06-04 12:28

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message

> Jeg har tilladst mig at klippe i dit inlæg Punish, da det ikke er relevant
> forhold til min person.

Og din person er jo det vigtigste på nettet.

> Man må lade dig humor det her du, og formulere dig kan du skam også. Men
det
> havde nu været pænere af dig, at nævne mig først i dit inlæg.

Ja - Du skal først.

Men i det
> afsnit som går på mig, kan jeg spore en form for oprigtighed i din
> undskyldning, og jeg vil gerne acceptere din undskyldning,

Naturligvis - Havde du regnet med at *nogen* herinde troede, at du ville
bruge penge på et privat søgsanlæg, eller at "din" advokat, hvis navn og
firma du ikke kan stave til, ville hjælpe dig gratis fordi du tilfældigvis
havde en forsikringssag kørende?

> Ellers vil man blive andmeldt til Abuse@

Hold da op - Det er da en trussel der skræmmer.

> Og jeg kan love jer, at jeg mener hvert et ord.

- Lige så meget som du lovede at forlade gruppen, men ikke evnede det?

- Lige så meget som du mente at ville sagsøge folk?

- Lige så meget som du skrev du var ligeglad med at folk bad dig rette din
citatteknik, for derefter at rette den til?

- Lige så meget som du skrev at dch skagen var ligeglad med din signatur
for derefter aktivt at fjerne den?

- Lige så meget som du skrev at du ikke var her for at reklamere, selvom du
poster indlæg i .dyr med overskriften "en fin side" og linker til dch
skagen?

Ja, Jimmy, du er virkelig en mand af dine ord.

Stoooooor dreng. Gå over i kurven. Læg dig ned. Spil død. Farvel.

/Jimmy

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 12:35

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> skrev

<snip et indlæg der ramte sømmet lige på hovedet>

Godt!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-06-04 12:38

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> wrote in message

snip

.. Og som en
> sidegevinst til dig vil jeg kigge lidt på racebeskrivelsen, og omskrive
> ordet "grim"

må jeg foreslå den nordjyske vending "møj lidt køn"

Peter

Fra : JSM

Dato : 30-06-04 13:04

"shadow" <.shadow)@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> jeg er allerede godt på vej.
> Og jeg kan love jer, at jeg mener hvert et ord.

Hej Jimmy.
Jeg har fulgt debatten og de mange indlæg om og af dig. Og jeg prøver at få
lidt hoved og hale i det her. Hvem er det præcist du vil amelde til hvem og
hvad er er det helt konkret du vil anmelde dem for ?

Når du skriver at du vil anmelde til abuse@ går jeg ud fra du mener abuse
afdelingen hos den pågældendes internet-udbyder. Er det korrekt opfattet ?
Hvis ja, hvad vil du så skrive i en sådan klage ?

På et tidspunkt fik jeg også det indtryk at du også ville anlægge sag mod en
eller flere af gruppens skribenter for bagvaskelse og injurier. Er det
korrekt opfattet og er det stadig din hensigt ?
Hvis ja, kan du evt give et eksempel på indlæg som du mener er i strid med
injurielovgivningen ?

mvh
Jesper

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 16:23

> [...]
>korrekt opfattet og er det stadig din hensigt ?
>Hvis ja, kan du evt give et eksempel på indlæg som du mener er i strid med

dette bliver nok et af de indlæg han desværre ikke får tid til at
svare på selv om det kunne være interesant at få svarene !

Fra : JSM

Dato : 30-06-04 19:22

> dette bliver nok et af de indlæg han desværre ikke får tid til at
> svare på selv om det kunne være interesant at få svarene !

Jeg regnede egentlig heller ikke med et svar da jeg skrev
spørgsmålene.
For hvad skal han egentlig svare ? Vedr. klager til ISP'erne : Jeg
vil gerne klage over dem som skælder mig ud fordi jeg skider på
copyright-reglerne og klippe-klistrer uden kildeangivelse, jeg vil gerne
klage over dem som irriteres over at jeg besvarer spørgsmål ingen har
stillet, jeg vil gerne klage over dem der synes jeg er dum når jeg gang
på gang quote-fucker så det gør helt ondt, jeg vil gerne klage over dem
som kalder mig grimme ting fordi jeg i hundegruppen kaldte deres hund
grim. Mon ikke en eller anden behjertet sjæl har taget fat i Jimmy og
forklaret ham, at den sti nok ikke er farbar. Men hvis han virkelig vil
klage, så er jeg godt nok nysgerrig efter at vide hvad han vil skrive.
Og den der med advokat, politi, injurie og bagvaskelse og jeg skal komme
efter dig. Jamen det er jo direkte latterligt, grænsende til det
patetiske, at opleve en voksen mand skabe sig på den måde. Men igen -
hvis han virkelig vil gå videre med det vil jeg gerne se hvordan han
vil gribe det an.

mvh
Jesper

P.S. Bare lige mellem os to, jeg siger ikke noget til de andre - den der
form for oprigtighed Skyggen mente at kunne spore i din undskyldning, hvor
fa'en har du gemt den henne ? Har den en speciel farve eller skal jeg have
indlæst en særlig font eller måske en bestemt newsreader ? For jeg
kunne sgutte se den (muligvis fordi jeg havde tårer i øjnene af grin)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 21:38

> [...]
>patetiske, at opleve en voksen mand skabe sig på den måde. Men igen -
>hvis han virkelig vil gå videre med det vil jeg gerne se hvordan han

,,,,,,,,,,,,ja nu er jeg ikke verdensmester i jura, men umidelbart
mener jeg at man skal true nogen, eller bringe ulovlig porno, eller
lave andre kriminelle handlinger over nettet før at internetudbyderen
overhovedet gidder at interesere sig for det, og da jeg ikke har
gjordt nogle af delene, har jeg ikke et eneste øjeblik taget jimmys
trusler alvorligt ! dog må jeg indrømme at jeg blev ireteret over at
min hunderace bliver kaldt grim på dch-skagens hjemmeside, ikke nok
med at jeg blev ireteret blev jeg samtidig chokeret over at det rent
faktisk kunne lade sig gøre, og at manden stod ved det, og ikke ville
og stadig ikke har ændret det ! ikke fordi det betyder noget specialt
for mig om det bliver lavet om, rent faktisk er det jo langt mere til
skade for dch hvis det ikke bliver lavet om ! hehe jeg er egentlig ret
ligeglad med om der står på dch-skagens hjemmeside at min race er
grim, må indrømme at lige da jeg så det blev jeg ireteret, men nu kan
jeg jo se at det bare fortæller noget om dch-skagen ! mennesker der
tænker bare lidt dybere over tingene vil jo lukke siden ned og surfe
videre når de ser den slags !
det er jo ekstremt amatøragtigt, pinligt og samtidig barnligt, og at
han så samtidig prøver at true til en undskyldning, giver jo bare stof
til morsomheder efter min mening

> [...]
>indlæst en særlig font eller måske en bestemt newsreader ? For jeg
>kunne sgutte se den (muligvis fordi jeg havde tårer i øjnene af grin)

,,,,,,,,,det var nok fordi at jeg havde skrevet det specialt til
nordnyder, med en hemmelig lydfil i baggrunden der spillede
vesterhavets susen så kun de kunne forstå det

Fra : Noller

Dato : 30-06-04 14:24

> [...]
men
> jeg er allerede godt på vej.
> Og jeg kan love jer, at jeg mener hvert et ord.

Hold kæft, du har fandme roterende knald i låget ! Du kan tage din
storhedvanvittige "undskyldninger" og stoppe dem LANGT derop der hvor solen
aldrig skinner ! Jeg har sjældent set en SÅ højrøvet nar som dig skrive på
usenet, og det siger ikke så lidt, for idioter ser man hver dag, men du
topper sgu ! Meld mig til abuse, meld mig til polisen, jeg er pisseligeglad.
Jeg har STADIG ret til at skrive min mening, og kan du ikke lide min mening,
så er det bare skideærgeligt for dig. Hvad fanden gør du i det daglige, hvis
nogen går dig imod ? Melder du dem til polisen ? Fårk, du er for snotåndsvag
!

/noller/

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 16:05

"Noller" skrev d. 30-06-04 14:24 dette indlæg :

> [...]
daglige, hvis
> nogen går dig imod ? Melder du dem til polisen ? Fårk, du er for

/ Noller / !

HØRT !

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : BettinaP

Dato : 30-06-04 14:37

> [...]
> ordet "grim"
> Så du har hermed sluppet for et sagsanlæg, men jeg forebeholder mig retten

HAHAHAHAaaaaaa
i guder, jeg får snart ondt i maven af det her grineri....
Det er da fascinerende som man kan "forstå" det skrevne ord udfra hvordan
man gerne vil forstå det ikk

det her må simpelthen kåres til årets føljeton *G*

BettinaP

Fra : BettinaP

Dato : 30-06-04 14:33

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> UNDSKYLDNINGSTID
snip

ROFL
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hihihihihihi
fniiiiiiiis
Du er simpelthen for underholdende Punish...og tusind tak for det *G*

BettinaP

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 15:35

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 11:01 dette indlæg :

> [...]
> armene, bare det ikke er min arm, det er helt i orden med mig, jeg ved
> sku ikke hvad jeg har tænkt på før i tiden, UNDSKYLD for faen .

*****klip******

Punish - jeg troede du var blevet anholdt, siden i går.....

Punish FOR FAEN - hvad nu med den Strassbourg tur ?

Punish FOR FAEN - din undskyldning ser vildt ægte ud og jeg er glad for
at du nævnte mig først - så den er godtaget og accepteret (havde
ellers et sagsanlæg på vej til dig, men nu har jeg bedt Advokaterne N.
Ar og I. Diot om ikke at sende det alligevel)

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 16:26

>*****klip******
>
>Punish - jeg troede du var blevet anholdt, siden i går.....
>
>Punish FOR FAEN - hvad nu med den Strassbourg tur ?

,,,,,,,,,,,ja lad os nu se, det sidste ord er jo ikke skrevet endnu,
og måske Skyggen ombestemmer sig han har jo vetoret her i gruppen
og som du jo nok har læst så er jeg jo kun en fri mand under visse
forudsætninger, så som at jeg ikke generer ham i andre tråde osv
og jeg prøver helt vildt at lade være med dette hvordan syntes du
at det går

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 16:58

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 16:26 dette indlæg :

> [...]
> forudsætninger, så som at jeg ikke generer ham i andre tråde osv
> og jeg prøver helt vildt at lade være med dette hvordan syntes du

***klip***

Punish......

Jg er rørt til tårer, - du klarer det rigtigt godt lige nu specielt
når man tænker på det CHOK du jo fik, da Skyggen meddelte dig det om
sagsanlægget der var på vej....

Er du kommet dig ? - hvad med dine nerver ? - er du holdt op med at
ryste nu ?

Pyha - godt du "reddede" dig selv i sidste øjeblik

Ja - og husk nu de regler Skyggen har sat op for dig, når du færdes /
skriver her i NG fremover (ligesom at være prøveløsladt eller så´n, ikke
?)

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 17:32

On Wed, 30 Jun 2004 15:57:30 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jg er rørt til tårer, - du klarer det rigtigt godt lige nu specielt
>når man tænker på det CHOK du jo fik, da Skyggen meddelte dig det om

.........Er glad for at du syntes at jeg klarer den godt, men det
enormt store megachok jeg fik efter meddelelsen om den eventuelle
anmeldelse, puuhaa det er vist ikke noget man lige kommer sig over,
især ikke når man ved at NU er det altså alvor og man står til
eventuelt at miste sin netopkobling hos Tele2 *lol* "bare de ville
smide mig ud ! " puhaaa ryster igen bare ved tanken, jeg er jo så
afhængig af dem, der er jo næsten ikke andre udbydere

>Er du kommet dig ? - hvad med dine nerver ? - er du holdt op med at
>ryste nu ?

,,,,,,,,,,det går bedre efter at jeg i dag startede i en
selvhjælpsgruppe, hvor de andre hjælper mig meget, nu hvor jeg ikke er
alene længere, og ikke længere er i tvivl om at jeg nok skal komme
igennem det, måske ikke i dag, måske ikke i denne uge, måske går der
år, men jeg har lært igennem mødet med Skyggen at man bare skal være
stædig, og selv om jeg med et måtte opleve at mit liv var ændret
fuldstændigt, intet var som før længere, er jeg virkelig den jeg
troede jeg var, og mange andre tanker fløj igennem mig, men trods det
så jeg tror virkelig på at jeg klarer mig igennem denne ufatteligt
svære tid

>Pyha - godt du "reddede" dig selv i sidste øjeblik

,,,,,,,,,,,ja når alt kommer til alt så har man jo kun sig selv, og
hellere at en enkelt overlever end at alle går ned med skibet, der var
kun plads til en enkelt i redningsbåden denne gang åbenbart, men det
betyder ikke at bare fordi jeg er i sikkerhed, at jeg ikke skænker jer
andre fortabte sjæle en tanke i ny og næ

>Ja - og husk nu de regler Skyggen har sat op for dig, når du færdes /
>skriver her i NG fremover (ligesom at være prøveløsladt eller så´n, ikke
> [...]

,,,,,,,,tja nu har jeg aldrig været prøveløsladt, men jeg forestiller
mig at det er sådan

nå men nu til jer andre, klarer i den ? er det hårdt at være under
konstant press ? at have en sådan trussel hængende over hovedet er jo
hårdt, det kan jeg jo tale med om ! hvad gør du Eifel ? gemmer du dig
stadig under dynen ? det er jo helt ok hvis du gør, det er ikke noget
at være flov over, det er jo fuldt forståeligt, når man er under sådan
et press ! håber at du klarer dig igennem denne svære tid

Mine tanker går ud til jer alle