Vil fimrware opdatering hjælpe?
Fra : Jes Bastholm

Dato : 30-06-04 10:11

Hej folkens

Jeg har en Ericsson T65, som er et par år gammel. I de seneste måneder har
den haft problemer med at connecte til nettet og når den har været tændt i
en længere periode (den ene gang var det vel 12-15 timer en anden 2-3 døgn)
har jeg nogle gange opdaget at den ikke har været "i live" dvs. den har
tændt display men der kan hverken ringes op eller modtages opkald - der skal
så i bedste windows-stil genstartes.

Nu er spørgsmålet så er det tænkeligt at en opdatering af firmwaren vil
hjælpe på det problem? og hvis det kan tænkes hvor kan man få det udført til
en rimelig pris på den københavnske vestegn?

Jes

Fra : Niels

Dato : 01-07-04 22:57

"Jes Bastholm" <jba@fjerndette-tekniq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> en rimelig pris på den københavnske vestegn?

Nu kan jeg ikke svare direkte på, om det vil hjælpe med en opdatering. MEN
derimod kunne det måske være en idé at resette/stille telefonen tilbage til
fabriksindstillingerne - hvis man kan det på en T65?
Det ville måske hjælpe dig af med nye tilkomne problemer..

VH Niels

Fra : Jes Bastholm

Dato : 02-07-04 08:48

"Niels" <duvedikkehvemSLETTES@hotmail.IngenReklamecom> skrev i en meddelelse
> [...]
> fabriksindstillingerne - hvis man kan det på en T65?
> Det ville måske hjælpe dig af med nye tilkomne problemer..

Jeg glemte nok at fortælle, at jeg først for alvor har lagt mærke til
problemerne efter at jeg er skiftet fra Sonofon til Telia - hvilken
betydning det har ved jeg ikke...

Jes