Nokia Carkit: Genbrug af dele fra et tidli~
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 30-06-04 09:59

Jeg har netop anskaffet en Nokia 6100, og i min bil sidder der et Carkit som
har fungeret sammen med den tidligere ejers Nokia 6310.

Jeg har ingen oplysninger på det Carkit der sidder i bilen, men jeg går ud
fra at det er et "CARK91" fra Nokia. Det passer i hvert fald med
beskrivelsen og billederne.

Mit spørgsmål går på, om jeg kan nøjes med at skifte selve holderen ud, så
den passer til min nye telefon, eller skal jeg købe et komplet sæt, for at
det virker?

Holderen kan nemlig købes løst, og hvis man bare kan montere de gamle
ledninger på den nye holder, ville det jo være noget billigere.

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-06-04 11:55

"Anders Jacobsen" <anders@ichtys.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Holderen kan nemlig købes løst, og hvis man bare kan montere de gamle
> ledninger på den nye holder, ville det jo være noget billigere.

Hej

Du kan genbruge mikrofon og højttaler - og egentlig også ledningsføringen.

Du bliver nødt til at købe et komplet sæt, for både styreboks og holder skal
skiftes

Mvh.
Brian S Jensen