Hvor kan man købe ?
Fra : Jeppe skov

Dato : 29-06-04 22:46

Hej alle sammen er her nogle der ved hvor man kan købe billige Gummibåde
(plads til motor)

MVH

Jeppe Skov

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 30-06-04 00:00

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen er her nogle der ved hvor man kan købe billige Gummibåde
> (plads til motor)
>
> MVH
>
> Jeppe Skov

Netto, hvis de har nogle tilbage fra forrige uge. Kostede vist kr. 10.000
incl. motor.

Lisbeth

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-06-04 00:09

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Davs du.

> Hej alle sammen er her nogle der ved hvor man kan købe billige Gummibåde
> (plads til motor)

Du kan starte her:

http://www.gummifabrikken.dk

Ellers hold øje med tilbudene som en anden har nævnt.

Hr. Bjørn

Fra : Martin Kirk

Dato : 30-06-04 07:42

Hej Jeppe
se http://www.olav-hansen.dk/

--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-06-04 09:37

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen er her nogle der ved hvor man kan købe billige Gummibåde
> [...]

Prøv Klarup Både ved Aalborg - de havde nogle stykker til ca. 4.000 for et
stykke tid siden.

/Ole

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 30-06-04 16:18

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> wrote in message
> Hej alle sammen er her nogle der ved hvor man kan købe billige Gummibåde
> (plads til motor)

Det kommer vel an på hvad du mener med billig, hvilken
type det skal være ...og hvor stor motor den skal kunne klare.

Jeg har lige købt en Super Caravelle XR86GTX
fra www.sevylor.com igennem www.globetrotter.de
den kan man sætte 3,5 Hk på.

Ellers var der Netto og som Bjørn nævnte Gummifabrikken,
hvis det skal være med fast bund.
(Kan også fås til min, men så er vi snart oppe i samme pris, som
en lille "ponton" gummibåd...)

--
Morten Hansen
Virtual Aviation - www.ivao.org

Fra : Who now

Dato : 30-06-04 17:07

Jeg har købt en Honda, jeg så den første gang på messe i Bella i foråret.
Den er robust og kan tage op til 6HK.
VH
SBC

Fra : Jeppe skov

Dato : 02-07-04 12:19

Mange tak for jeres svar... jeg prøver at finde ud af noget...