Ler og keramik
Fra : Iceage

Dato : 29-06-04 22:45

Hejza er der nogen her der ved om det kan ske noget ved at putte en krukke
ned i et akvarie for det kende jeg en som har gjordt og han spurgte mig så
om jeg vidste om fiskene kunne klare den han havde nemmelig hørt bag efter
at fiskene ville dø. Håber i kan hjælpe os
Mvh
Iceage

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 30-06-04 00:35

Jeg bruger terra cotta potter i mit (De røde lerpotter som er
superalmindelige). Ikke alene kan de bruges men mine maller foretrækker helt
klart dem fra for alle de trærødder jeg har lagt ned til dem :)

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Iceage

Dato : 30-06-04 20:52

Jeg har nemmelig også hørt at de fortrækker dem når de skal yngle.