Frontline Til Hund ?
Fra : Valle

Dato : 29-06-04 21:20

Hej

Jeg er den heldige ejer af en Field Trial Springer Spaniel og ham vil
jeg selfølgelig gerne have beskyttet mod lopper, lus og skovflåt !

Er der nogen steder på nettet der kan købes Frontline Pour-On Vet Kutan
opløsning 100mg/ml (fipronil) 3 x 2,68 ml til hunde fra 20-40 kg ?

Hvis der skulle være nogen med et godt link eller en adresse, som sælger det
billigere end
186,- kr for tre ampuller, hører jeg gerne fra jer, da jeg synes det er en
hamber pris !!

Er der et andet produkt der er tilsvarende, men billigere hører jeg også
gerne!

Mvh Jack Vallentin
byt kd til dk i adressen !

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Valle" skrev d. 29-06-04 21:20 dette indlæg :
> [...]
er en
> hamber pris !!
>
> Er der et andet produkt der er tilsvarende, men billigere hører jeg

Hej Jack.

Spørg helst (og kun) Shadow - han er så klog at vi andre ikke når ham
til sokkeholderne (ifølge ham selv).

Han er megatræner i DCH, ved alt, kan alt, og er bare suveræn til at
besvare indlæg her i denen NG, på en god og sober facon.

Uden Shadow havde denne NG været 110 % forgæves !

Hail Shadow ! Hail !

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 30-06-04 06:53

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Spørg helst (og kun) Shadow - han er så klog at vi andre ikke når ham
> til sokkeholderne (ifølge ham selv).

Kunne man holde alt Shadow-relateret til Shadow-trådene?! Der er ingen grund
til at sprede pest med vilje!

Rinnie

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 09:45

On Wed, 30 Jun 2004 04:14:18 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>besvare indlæg her i denen NG, på en god og sober facon.
>
>Uden Shadow havde denne NG været 110 % forgæves !

herhjemme laver vi bølgen for shadow konstant og jeg har nu
forgæves prøvet at leje en luftballon der kunne flyve over nordjylland
med skriften UNDSKYLD SHADOW indgraveret men kunne ikke finde nogen,
og nu kæmper jeg intenst på at få undskyldningen med i dr1-nyhederne
kl 12 puuhaaa nå tilbage til min kryds&tværs for at slå den ekstreme
ventetid ihjel puuhaa. kan nogen hjælpe mig med de sidste to ord jeg
mangler i min kryds&tværs der står ud for dem vesterhavets skræk ! og
på den anden led master of ragopsamling ! ?

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Karina

Dato : 30-06-04 06:14

> Er der nogen steder på nettet der kan købes Frontline >Pour-On Vet Kutan

Hejsa

Prøv det her link. Kan ikke rigtig finde ud af om man rent faktisk kan købe
det, men det er da værd at se på
http://www.hundegaarden.dk/Frontline.html

> [...]

>besvare indlæg her i denen NG, på en god og sober >facon.

>Uden Shadow havde denne NG været 110 % >forgæves !

Er vi ikke alle sammen voksne mennesker??? Skulle vi så ikke prøve at
opfører os derefter?
Vi har forstået at du/i har et problem med Shadow, så der er ingen grund til
at blive ved med at nævne det.

Mange hilsner

Karina ( som er ved at være træt af, at læse indlæg som omhandler Shadow og
hans opførsel! )

Fra : Valle

Dato : 30-06-04 09:54

> [...]

Mange hilsner

Karina ( som er ved at være træt af, at læse indlæg som omhandler Shadow og
--------------

Hej Karina

Hvad har ovenstående med mig at gøre ??

Jeg spørger bare efter noget billigere loppemiddel

Mvh Jack

Fra : Carina

Dato : 30-06-04 12:36

Det er billigere at købe det i Sverige, på apoteket.
/Carina

Fra : JSC

Dato : 01-07-04 07:24

"Valle" <jack@jafnet.kd> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er den heldige ejer af en Field Trial Springer Spaniel og ham vil
> jeg selfølgelig gerne have beskyttet mod lopper, lus og skovflåt !

Hej

Jeg havde ikke særligt gode erfaringer med frontline mod flåt, så jeg bruger
nu EX-spot, med et meget bedre resultat - Prisen er ca. den sammen.

Mvh.
Jørgen

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 04-07-04 11:30

> [...]
> hamber pris !!
>
> Er der et andet produkt der er tilsvarende, men billigere hører jeg også

Jeg har gennem længere tid købt den største frontline har der får du 12.06
ml for 248,00
så køber du en lille engangs sprøjte på Apoteket, stikker den tynde kanyle
ned i toppen på pipetten fra Front line, suger den mængde op der passe til
din hunds vægt.
simpelt så har du til fler gange og spare mange penge.min egen hund vejer ca
10 kilo. og jeg skal bruge ca 0,7 ml så der er til 6 gange i hver pipettet,
bare husk at lukke den godt til og lade kanylen side i til næste gang.

1 pipette á 0,67 ml fra 3-10 kg legemsvægt
3 x 1 pipette kr. 168,00 = 2.01 ml

1 pipette á 4,02 ml fra 40-60 kg legemsvægt
3 x 1 pipette kr. 248,00 = 12.06 ml

Med den første 0.67 ml pr pipette koster 12.06 ml 1008,00 kr
med den anden 4.02 pr pipette koster 12.06 ml 248,00 kr
stor besparelse på 760,00 kr bare ved hjælp af en tur på Apoteket.
din besparelse bliver lidt mindre da din hund vejer mere

Hilsen Jan O