sms optaget
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-04 20:39

Hej

Jeg har CBB og for status meddelser for de sms´er jeg sender.. Når jeg
sender til en kunde i telia´s net. så kommer der nogen gange en
stausmeddelse om at der er optaget.. og har også været ude for "intet
svar" hvordan kan det lade sig gøre inden for SMS?

Fra : Johnny

Dato : 30-06-04 09:49

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> stausmeddelse om at der er optaget.. og har også været ude for "intet
> svar" hvordan kan det lade sig gøre inden for SMS?

Det kan være fordi Telia SMS computer (SMSC) er overbelastet. Der er
ikke så meget, du kan gøre ved det.

--
Mvh. Johnny

Teleselskab: SONOFON
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 10:06

> Mvh. Johnny

Ahva - har du nu også bevæget dig herind! :)

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Johnny

Dato : 30-06-04 10:18

Jeppe Vestergaard wrote:

> Ahva - har du nu også bevæget dig herind! :)

Ja, men kun mentalt