MS Windows
briani 27239
Ikke adgang til systemrestore mappen i Win~
Fra : Sven

Dato : 29-06-04 20:06

Hej.
Jeg kan ikke få adgang til SystemRestore-mappen i WindowsXP. Den siger bare
"DONG" og så sker der intet. Jeg kan heller ikke få at vide, hvormeget den
fylder.
Jeg har lært, at jeg skulle fjerne et flueben i "Simpel Fildeling" hvilket
jeg også har gjort, og når jeg så højreklikker på den låste mappe og vælger
Egenskaber, skulle der være et faneblad der hedder "Sikkerhed". Det er der
også, og jeg har givet mig selv flueben i alle Tillad rubrikkerne, men det
hjælper ikke. Så satte jeg flueben i alle Tillad-rubrikkerne for SYSTEM, men
det hjalp heller ikke.
Hvad gør jeg forkert?

Sven