Kopiere et simkort???
Fra : Sorensen

Dato : 29-06-04 18:51

Jeg har fået en "ny" bil, som har fastmonteret et håndfrit sæt til en Nokia
3310 og da jeg selv bruger en Samsung E700 til daglig, vil jeg gerne vide om
det er muligt at kopiere mit simkort, så jeg har 2 stk. Et til bilen og så
et til min normale mobiltlf, så jeg er fri for at skifte simkort hele tiden.
Jeg har nogle gamle simkort liggende, kan de evt bruges. Håber at nogen kan
hjælpe.

Ib

Fra : Fischer

Dato : 29-06-04 19:09

> [...]
tiden.
> Jeg har nogle gamle simkort liggende, kan de evt bruges. Håber at nogen

Det kan godt lade sig gøre at klone et SIM-kort. Du skal bare sørge for at
begge mobiltelefoner ikke er tændt på samme tid.
Du kan ikke genbruge dine gamle SIM-kort.

Gør det selv:
http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Betale sig fra det:
http://www.danskunlock.dk/multisim.htm

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-06-04 20:33

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> Gør det selv:
> http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.h
> tml
>
> Betale sig fra det:
> http://www.danskunlock.dk/multisim.htm

Det er da til grin at det er samme pris for selv at købe udstyret som
at få det gjort hos danskunlock...

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : anders majland

Dato : 30-06-04 18:10

> Det er da til grin at det er samme pris for selv at købe udstyret som
> at få det gjort hos danskunlock...

Jeg har købt software og udstyr fra polen, og hvis du selv køber de
tomme kort kan jeg nok godt hjælpe med at knække dit simkort og skrive
er derover.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-06-04 19:57

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid>
wrote in news:40e2f50f$0$23877$14726298@news.sunsite.dk

> Jeg har købt software og udstyr fra polen, og hvis du selv køber
> de tomme kort kan jeg nok godt hjælpe med at knække dit simkort
> og skrive er derover.

Du vil jo hurtigt kunne lave dig en lille business med meget
billigere priser end danskunlock så...

Fra : Sorensen

Dato : 03-07-04 08:25

Det lyder udmærket, men hvor køber man en ny tom simkort. Hvorfor kan man
ikke slette et brugt simkort og så lægge nye data ind på den. Det kan man da
på piratkort til parabol og det er vel nogenlunde samme kort, tror jeg

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 30-06-04 18:17

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message
> Det er da til grin at det er samme pris for selv at købe udstyret som
> at få det gjort hos danskunlock...

Helt enig..

Er også interesseret i det. Mon der er nogle der er interesseret i at gå
sammen om at købe skidtet og så kopiere dem selv ??

MVH Kenneth Egholm