MS Windows
briani 27239
2 ?? ang. Win 2000
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-06-04 18:32

Jeg har 2 spørgsmål ang. Win 2000.

1: Hvordan fjerner jeg permanent listen af de senest, åbnede dokumenter?
Jeg ved godt, at jeg kan rydde listen, men så fjerner jeg også de
internetsider, som jeg har besøgt, og det er jeg ikke interesseret i.

2: Hvilket program gemmer sig bag "hksvc32.exe"?
Jeg har 4 af disse processer kørende.

Mvh.

Mads

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-06-04 21:09

Mads Jakobsen skriver bl.a.:

> 1: Hvordan fjerner jeg permanent listen af de senest, åbnede
> dokumenter? Jeg ved godt, at jeg kan rydde listen, men så
> fjerner jeg også de internetsider, som jeg har besøgt, og det
> er jeg ikke interesseret i.

Hvilken liste? Hvor?

> 2: Hvilket program gemmer sig bag "hksvc32.exe"?
> Jeg har 4 af disse processer kørende.

Det er der ikke noget der hedder.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-06-04 21:42

> Hvilken liste? Hvor?

Start -> Dokumenter -> Liste over de seneste dokumenter, som har været
åbnet.

> Det er der ikke noget der hedder.

Øh, jo, det er der her!

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-06-04 22:34

Mads Jakobsen wrote:

> Øh, jo, det er der her!

www.google.com har 0 hits på hksvc32.exe, så findes det vel per
definition ikke

Jeg tror der er snavs, i hvilken mappe på din HD ligger programmet?

/b

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-06-04 00:58

Mads Jakobsen skriver bl.a.:

> Start -> Dokumenter -> Liste over de seneste dokumenter, som
> har været åbnet.

Engelsk: Properties for Start menu -> Advanced -> Items on
menu -> My Documents -> Don't show this item. Men om jeg fatter
hvorfor.

Strange!

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

Fra : Hans

Dato : 30-06-04 15:02

Mads Jakobsen wrote:
> [...]
> interesseret i.
>
> 2: Hvilket program gemmer sig bag "hksvc32.exe"?

Hvis du har en Sony Vario så skal de være der. De er en del af systemet.

/ Hans