Sony Ericsson S700
Fra : pikkemand pIK

Dato : 29-06-04 16:58

Jeg har fået mulighed for at få fat i en masse billige S700 mobiler... der
er kun et problem menuen er engelsk. så jeg tænkte på om der var nogen som
kunne finde ud af at flashe softwaren om til dansk så man os har dansk
ordbog etc....
ellers har jeg dem os til salg. til 2K stk.
vil nok være omkring 2 ugers leverings tid..

Wulff

Fra : MigSelv

Dato : 29-06-04 17:36

Du har også et andet problem, du er i den forkerte nyhedsgruppe.

/MigSelv

Fra : JRS -8260

Dato : 30-06-04 14:17

"pikkemand pIK" <pik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordbog etc....
> ellers har jeg dem os til salg. til 2K stk.
> vil nok være omkring 2 ugers leverings tid..

Temmelig svært at ta en seriøst der holder sig det nick og mail-adresse..
Handler helst ikke med folk under 10 over nettet...

MVH
JRS