Logoer ?
Fra : Torben

Dato : 05-05-01 15:53

Hejsa, måske et dumt spøgsmål, men er det gratis at få tilsendt logoer?

mvh
Torben

Fra : Devast8or

Dato : 05-05-01 20:30

mange steder ja. www.sol.dk har nogle gratis, og hvis du er kunde hos
StjæleDanmark (eller nogle der bruger deres net som f.eks. www.telmore.dk)
kan du bruge www.dingelink.dk
Du kan også tegne et selv i Nokia Logo Manager og sende det til din telefon
med SmartSMS. Dette er dog ikke helt gratis da du skal ringe op til en
server, men det tager ikke ti sekunder. Bare husk at bruge en dansk server
:) Undertegnede opdagede at den stod til at kontakte en tysk server efter
3-4 sendte logoer.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Claus Rolsted

Dato : 05-05-01 20:47

Udover www.sol.dk, som Devastator nævner, kan jeg anbefale www.mobital.dk.
Man skal bruge 2 min. på at oprette sig som bruger første gang, men ellers
så er det gratis, og virker for alle teleselskabers mobilos'er.

Har selv med succes prøvet at lave mit eget logo og fået det tilsendt.
Derudover findes der en masse andre at vælge mellem, ligesom du også kan få
tilsendt gratis ringetoner!!!!

- alt i alt synes jeg, at www.mobital.dk er en fed side.

Med venlig hilsen
Claus Rolsted
___________________________
email: rolsted@worldonline.dk
icq: 91028400
___________________________

Fra : Torben

Dato : 05-05-01 20:46

Claus Rolsted <rolsted@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:989091634.854898@kollegiegaarden.dk...
> Udover www.sol.dk, som Devastator nævner, kan jeg anbefale www.mobital.dk.
> Man skal bruge 2 min. på at oprette sig som bruger første gang, men ellers
> så er det gratis, og virker for alle teleselskabers mobilos'er.

Ok, takker for jeres hjælp - og fortsat god weekend!

Hej
Torben

Fra : Claus Rolsted

Dato : 05-05-01 20:59

> Ok, takker for jeres hjælp - og fortsat god weekend!

- og i lige måsen to you, too

Mvh
Claus