hjælp til at finde nye spil...
Fra : Li Lo

Dato : 29-06-04 12:41

Hejsa

Jeg er ved at kede mig og har lyst til at købe nogle nye spil, men hvilke ?
jeg sydes det er svært at finde rundt i den jungle, så jeg har brug for
hjælp..

nogle af mine gamle ynglings spil er :

The dig, grime fandango, monkey island 1 - 4, might and magic 6-8.

er der nogen der kender nye spil der minder om dem ??

VH Li Lo

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 29-06-04 13:07

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> The dig, grime fandango, monkey island 1 - 4, might and magic 6-8.
>
> er der nogen der kender nye spil der minder om dem ??

BROKEN SWORD 3 - THE SLEEPING DRAGON
Der er ikke rigtig den samme humor som i Monkey Island og Grim Fandango
spillene, men hvis du også kan lide M&M er den faktisk et rigtig godt miks.

ARMED & DANGEROUS
Jeg har ikke prøvet det, men det ligner det en fin blanding af
eventyr/adventure og shoot-em-up/FPS. Skal prøves!

Noget mere fantasy/adventure ting, der er masser af det - bare kig.. ;)
www.spilpriser.dk

/Rasmus

Fra : Peter Pan

Dato : 29-06-04 16:37

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogle af mine gamle ynglings spil er :
>
> The dig, grime fandango, monkey island 1 - 4, might and magic 6-8.
>
> er der nogen der kender nye spil der minder om dem ??

Hvis du ikke har spillet Indiana Jones spillene (Fate of Atlantis og The
Last Crusade) så er det nogle alle tiders spil i samme stil som de Lucas
Arts spil du nævner. Det samme kan siges om Sam & Max hit the road og Day of
the Tentacle.

De er alle ved at være gamle spil, man kan fint spilles under Windows med
ScummVM, og kan sikkert også nemt findes på nettet som abandonware.

Mvh
Anders