Undskyldning til Shadow eller hur
Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 12:33

Hej Shadow....

Jeg syntes det er lidt underligt det du har bedt os om. Men du skal da
nok få en undskyldning...

Undskyld fordi:
Jeg ikke voldposter i denne gruppe lige som dig.
Jeg deltager i debatten omkring dine manglende kildeangivelser.
Jeg åbenbart forstår bedre dansk end dig.
Jeg syntes du er en komplet idiot.
At jeg ikke har anmeldt dig til din ISP endnu.
At jeg skrev et venligt forslag til dig.

Nu vil jeg så bede dig undskylde følgende over for mig:
At du voldposter i denne gruppe.
At du åbenbart ikke er i stand til at forstå en venlig henvisning.
At du åbenbart udstiller DCH som ellers er en udemærket forening.
At du åbenbart ikke forstår hvad der er topic/off topic i denne gruppe.
At du ikke frivilligt har forladt gruppen da du selv sagde det.
Du bedes selv fortsætte listen. Jeg ser frem til dit sagsanlæg og ser
frem til at høre alle disse indlæg læst op i retten for din regning.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 29-06-04 13:00

"Broegger" <me@privacy.net> wrote in message
> Hej Shadow....
>
> Jeg syntes det er lidt underligt det du har bedt os om. Men du skal da
> nok få en undskyldning...

<klip>

> At du åbenbart ikke forstår hvad der er topic/off topic i denne gruppe.

Apropos topic/off topic så må jeg spørge, hvad det her indlæg så laver her?

/Lise-Lotte Gerding,
der gerne så denne og andre tråde indenfor de sidste dage futtet til gruppen
for mudderkastning, men ikke er så velbevandret på Usenet, at jeg ved,
hvordan det gøres.

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 13:20

"Lise-Lotte Gerding" <lise-lotte@gerding.dk> skrev

> Apropos topic/off topic så må jeg spørge, hvad det her indlæg så laver
> her?

Undskyld!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 14:40

Tue, 29 Jun 2004 14:00:27 +0200, Lise-Lotte Gerding wrote:

> [...]
>for mudderkastning, men ikke er så velbevandret på Usenet, at jeg ved,

1: Tast <Ctrl+d> for at åbne alle felter.
2: Scroll ned og klik på den linie der hedder Followup-to
3: Skriv navnet på FUT-gruppen i den rude der hedder "Value for
Followup-to"
Og vupti.... så har du lavet en FUT.

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Broegger

Dato : 29-06-04 14:44

x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk> skrev

> [...]
> 2: Scroll ned og klik på den linie der hedder Followup-to
> 3: Skriv navnet på FUT-gruppen i den rude der hedder "Value for

Hvor kommer toget så fra?

X-fut - sjatten

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Lise-Lotte Gerding" skrev d. 29-06-04 13:00 dette indlæg :

> [...]
gruppen
> for mudderkastning, men ikke er så velbevandret på Usenet, at jeg ved,

Lise-Lotte !

Du er en skrap kvinde, er du ikke ?

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 29-06-04 17:59

Er jeg den eneste der har læst nedenstående indlæg ? :

Citat start :

Først vil jeg sige at jeg har nydt hver en time jeg har brugt herinde,
men
nu er det ikke mere til at få luft herinde længer, så det er godt at man
bor
ved havet :)
Og så vil jeg sige tak for god ro og orden :) og hermed forlade denne
N/G da
jeg kan se at fordi man er lidt hypper aktiv så skal man dunkes oven i
hovedt, men det er jo ikke kun herinde det er galt , men også i andre
N/G
foregår det åbentbart på samme måde, at når der kommer en til der måske
har et andet syn på sagen og måske træder nogle over tæerne som
åbentbart
tror at de skal styre denne N/G alene og har til lavmål at tro at det
bla.
er en reklamesøjle for en hjemmeside jeg kører så står jeg af, og vil
bruge
min tid på noget andet relevant hundearbejde, så kære venner i behøver
ikke
ulejlige jer med et filter. Så nu er der igen plads til at i kan
fortælle
hinanden hvor gode i er, ikke hermed sagt at jeg dømmer alle over en
kam.

--
M.V.H
Jimmy

Citat slut

Det er kun 8 dage gammelt, på min skærm.............

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-06-04 18:19

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Siden hvor der komme løbende nyt til.
>
> Citat slut
>
> Det er kun 8 dage gammelt, på min skærm.............

Hej Eifel

Jo jeg tror faktisk ikke der var nogen der overså den. Ej heller følgerne,
for bølgerne skal jo først nå deres højdepunkt i morgen klokken 12:00.

Men som du bemærker, så skriver han jo, at det er det samme alle steder. Så
til alle som mener, at vi går for hårdt til ham, kan jo så her, med hans
egne ord se, at han har lidt svært ved at tilpasse sig, uanset hvor han
kommer. Vi har endda ikke engang været hårde ved ham endnu

M.V.H.....Benny..