Firefox 0.9.1 - update notification
Fra : Anders Lund

Dato : 29-06-04 12:33

Hej

Så kom version 0.9.1 (eller, den har været der nogle dage), men jeg
opdagede det først, da jeg kørte Software updates -> Check now inden fra
Options.

Fint, jeg henter den nye Firefox, installere den (efter jeg har lukket
Firefox ned) og starter så den nye firefox. Men nu er der et rødt udråbs
regn sammen med et "1" tal, som betyder at der er nogle kritiske
opdateringer. Men den kritiske opdatering der er tale om er Firefox
0.9.1, som jeg allerede kører med.

Hvordan får jeg slukket den advarsel? Jeg har prøvet at slå alt med
Sofware updates fra i options, uden held.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 29-06-04 13:13

Anders Lund wrote:

> Hvordan får jeg slukket den advarsel? Jeg har prøvet at slå alt med
> Sofware updates fra i options, uden held.

Jeg gik ind og slettede linierne i prefs.js:

user_pref("update.app.enabled", false);
user_pref("update.app.updateDescription", "Firefox 0.9.1");
user_pref("update.app.updateURL",
"http://www.mozilla.org/products/firefox/");
user_pref("update.app.updateVersion", "0.9.1");
user_pref("update.app.updatesAvailable", true);

Disse linier bliver tilføjet igen, hvis man udfører en manuel opdate
check, men advarselen vises nu.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 29-06-04 13:53

Anders Lund wrote:

> Disse linier bliver tilføjet igen, hvis man udfører en manuel opdate
> check, men advarselen vises nu.

Den vises selvfølgelig IKKE.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Steen

Dato : 29-06-04 14:18

Anders Lund <spam2004@andersonline.dk> wrote in

> Software updates

Hvad er det - et særskilt program?

Er det mon ikke det, der laver kage i 'noget'?

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Anders Lund

Dato : 29-06-04 14:36

Steen wrote:

> Hvad er det - et særskilt program?

Nej, det er en del af Firefox...
Tools -> Options -> Advanced -> Software updates

> Er det mon ikke det, der laver kage i 'noget'?

Jo, det er det sikkert...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Steen

Dato : 29-06-04 20:43

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote in

> Nej, det er en del af Firefox...
> Tools -> Options -> Advanced -> Software updates

Okay, så langt havde jeg ikke kigget endnu.

Hvis du har nogle extensions, er det muligvis dem der laver rod ?

Ellers kan jeg kun komme på et råd - væk med den, og ind med en ny
installation af Firefox.

Det eneste jeg savner i Firefox, er et deviantART skin

--
S t e e n
[mail minus to]

Fra : Anders Lund

Dato : 11-07-04 14:59

Anders Lund wrote:

> Hvordan får jeg slukket den advarsel? Jeg har prøvet at slå alt med
> Sofware updates fra i options, uden held.

Jeg tror måske at det var noget versions fnider. Da 0.9.2 kom frem,
skulle jeg installere den og så at jeg havde både 0.9 og 0.9.1 liggende
i min tilføj/fjern programmer. Måske var det grunden til at den lavede
fejlen.

Jeg fik det ikke ordentlig testet, da jeg fjernede alt. Måske gik fejlen
væk af den grund eller også er fejlen rettet i 0.9.2.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk