Undskyld til Jimmy
Fra : trinity

Dato : 29-06-04 12:23

SNYDT Jimmy
Jeg syntes også at du er for meget, jeg ville være flov over at være i
klub med dig.
Du er godt klar over at du kan blive smidt ud af DCH hvis du mod
arbejder klubben ... og det er du vist godt igang med!

Trinity - der ikke undskylder men gerne siger sin mening - det kaldes
ytringsfrihed, hvis du vil slå det op!

Fra : shadow

Dato : 29-06-04 13:17

"trinity" <trinityolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> SNYDT Jimmy
> Jeg syntes også at du er for meget, jeg ville være flov over at være i
> klub med dig.

Jamen så er det jo godt at du ikke er det.

> Du er godt klar over at du kan blive smidt ud af DCH hvis du mod
> arbejder klubben ... og det er du vist godt igang med!

Jeg har gjort opmærksom på og skal gerne gøre det igen, herinde er jeg
privat person, at nogle vil hænge DCH ud i forbindelse med min person, står
for deres regning.
Bestyrelsen i DCH Skagen er bekendt med det der foregår herinde, og jeg kan
fortælle dig ,at der har jeg fuld opbakning. Så smidt ud det bliver jeg nok
ikke.

> Trinity - der ikke undskylder men gerne siger sin mening - det kaldes
> ytringsfrihed, hvis du vil slå det op!

Ja der er ytringsfrihed i dette land, gud ske tak og lov for det, men det er
stadig under strafansvar, og her vil jeg iegn henvise til straffelovens §267
og § 268

Jimmy Romanowski

Fra : Eifelvuf

Dato : 29-06-04 16:39

"trinity" skrev d. 29-06-04 12:23 dette indlæg :
> SNYDT Jimmy

*****klip*****

** MEGALOL **

Tænk at Shadow gør DCH sådan afsindigt til grin. Og så offentligt !

Det er langt ude. RIGTIGT langt ude.

Andre klubber må godte sig, når medlemsflugten fra DCH (ihvertfald i
Skagen) begynder med stormskridt.

Hvis DCH i Skagen bakker Shadow i hans afsindigheder her i denne NG, -
så vil jeg foreslå en ekstraordinær generalforsamling, så medlemmerne
kan få muligheden for, at få stemt en ny Bestyrelse (inkl. Hr.
hovskisnovski) ud.

Har nogen tænkt på at ringe til Hr. Hovskisnoski for at høre, om det
VIRKELIGT er ham der poster her ? - måske det kunne være en troll der
har overtaget hans identitet

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 16:46

Tue, 29 Jun 2004 15:39:14 GMT, Eifelvuf wrote:

>Har nogen tænkt på at ringe til Hr. Hovskisnoski for at høre, om det
>VIRKELIGT er ham der poster her ? - måske det kunne være en troll der
>har overtaget hans identitet

Hold så op med at gå ned på hans plan! Opfør jer dog som voksne!
Ignorér ham dog!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Eifelvuf

Dato : 29-06-04 17:00

"x Vuf x" skrev d. 29-06-04 16:46 dette indlæg :

> [...]
>
> Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
> som du vil, din gud skal behandle dig...

Hej Sonja.

Giver gerne en undskyldning - til dig ! ;.)

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-04 00:34

Tue, 29 Jun 2004 15:59:50 GMT, Eifelvuf wrote:

>Giver gerne en undskyldning - til dig ! ;.)

Hehe...Glem dog fjolset.

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 29-06-04 18:46

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> wrote in message

> *****klip*****
>
> ** MEGALOL **
>
> Tænk at Shadow gør DCH sådan afsindigt til grin. Og så offentligt !
>
> Det er langt ude. RIGTIGT langt ude.

Alle implicerede i det her gør sig til grin!!
Det kan ingen og gruppen mindst lige så lidt være fortjent!

Om jeg fatter I bliver ved!!

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Verner

Dato : 29-06-04 22:41

On Tue, 29 Jun 2004 19:45:46 +0200, "Lise-Lotte Gerding"
<lise-lotte@gerding.dk> wrote:

>Om jeg fatter I bliver ved!!
>
>/Lise-Lotte Gerding

Helt uenig, det er sgu'da det sjoveste der er sket det sidste år

Verner

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 29-06-04 23:07

"Verner" <Verner@post.dk> wrote in message

> Helt uenig, det er sgu'da det sjoveste der er sket det sidste år
>
> Verner

Al ære og respekt for uenighed, men kan du eller en anden venlig sjæl så i
det mindste ikke fortælle mig, hvad der berettiger disse indlæg til at være
herinde. Efter at have læst fundatsen for gruppen, så kan jeg nemlig ikke
finde bare et punkt, der berettiger til det.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Finn Terkelsen

Dato : 29-06-04 23:32

Lise-Lotte Gerding wrote:
> [...]
> til at være herinde. Efter at have læst fundatsen for gruppen, så kan
> jeg nemlig ikke finde bare et punkt, der berettiger til det.

Disse indlæg, har som du skriver, ingen berettigelse.
Det er ren mudderkastning, og OT her.

Det der sker er at gruppens "normale" tågehorn føler sig truet på deres
brød, endda i den
grad at man "glemmer" alle gamle twister og uvenskaber. Kun med det formål
at "dukke"
den nye "bad boy".

Mvh
Finn

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Finn Terkelsen" skrev d. 29-06-04 23:32 dette indlæg :

> [...]
deres
> brød, endda i den
> grad at man "glemmer" alle gamle twister og uvenskaber. Kun med det

Finn.

Jeg føler mig skyldig og skamfuld - hvad gør jeg ?

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Lise-Lotte Gerding" skrev d. 29-06-04 23:07 dette indlæg :

> [...]

ikke
> finde bare et punkt, der berettiger til det.

Hej Lise-Lotte

Disse indlæg har INGEN berretigelse - så vi er efterhånden nogle stykker
der har været RIGTIT uartige.

Bare du ikke lægger rmig over knæet og sender mig i skammekrog, så vil
jeg være glad.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 07:53

On Wed, 30 Jun 2004 04:14:14 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>der har været RIGTIT uartige.
>
>Bare du ikke lægger rmig over knæet og sender mig i skammekrog, så vil

SÅSÅ Eifel pas på FaderJimmy ikke hører det, så bliver du sendt op
til tavlen hvor du skal skrive 1000 gange :

Undskyld Frøken Lise-Lotte Gerding og FaderJimmy
[...]

hahah tik tak tik tak tik tak det tog mig lang tid at skrive dette med
mine rystende fingre på tastaturet, har desuden været i kælderen og
finde mit gamle ABBA-svedpandebånd frem for at undgå at dryppe for
meget angstsved ned i tastaturet

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Verner" skrev d. 29-06-04 22:41 dette indlæg :

> Helt uenig, det er sgu'da det sjoveste der er sket det sidste år
>
> Verner

Hvad F..... Verner - skal du lægge dig ud med mig også ? Hvad bilder
du dig ind ?

Hvad med mine indlæg omkring bidearbejde - og Punish - var de måske ikke
okay ?

Sig lige til hvis du har skiftet side (så du synes Shadow´s indlæg er
sjovere er sjovere), så har jeg nemlig tænkt mig at opsøge en Advokat,
så jeg kan stævne dig i smadder !

HMMMMMFFFF !

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 19:12

On Tue, 29 Jun 2004 15:39:14 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

>*****klip*****
>
>** MEGALOL **
>
>Tænk at Shadow gør DCH sådan afsindigt til grin. Og så offentligt !
>
>Det er langt ude. RIGTIGT langt ude.

,,,,,ja det er helt seriøst næsten ikke til at fatte !

>Andre klubber må godte sig, når medlemsflugten fra DCH (ihvertfald i
>Skagen) begynder med stormskridt.
>
>Hvis DCH i Skagen bakker Shadow i hans afsindigheder her i denne NG, -

,,,,,,,det ville være alt alt for mystisk hvis det var sandt, men tjae
der er jo aldrig til at vide hvad der foregår deroppe

> [...]
>
>Har nogen tænkt på at ringe til Hr. Hovskisnoski for at høre, om det
>VIRKELIGT er ham der poster her ? - måske det kunne være en troll der

,,,,,,,,,,hehe ja så ville det godt nok være lykkes ham at tage røven
på os haha men det har da stadig været meget sjovt

nå nu vil jeg ud og gå med min flotte hund inden Jack Bauer kommer på
skærmen, selv om han er blevet lidt vattet efter at have oplevet
DCH-agenten herinde

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 19:13

wrote:

> [...]
>
>Har nogen tænkt på at ringe til Hr. Hovskisnoski for at høre, om det
>VIRKELIGT er ham der poster her ? - måske det kunne være en troll der

Hvad siger du eifel hvis vi skal i retten skal vi så ikke indvitere
alle de andre med, så kunne dommeren sige : og så til sagen :
dk.fritid.dyr.hund.dk imod Jimmy Picupskid *hahahah* det kunne nu være
sjovt

nå men som Mr.Sædogskid siger, så tikker uret jeg må jo hellere
brygge på en undskyldning, imens sveden perler fra min pande, jeg har
jo stadig 28timer tilbage dunk dunk dunk dunk "hjerteslag"

24-Jack Bauer, gå hjem og vug, here comes DCH-Jimmy

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 29-06-04 19:13 dette indlæg :

> [...]
> alle de andre med, så kunne dommeren sige : og så til sagen :
> dk.fritid.dyr.hund.dk imod Jimmy Picupskid *hahahah* det kunne nu være

Ja, jeg ved dælme ikke rigtigt- mit hjerte er også begyndt at dunke
nervøst med udsigten til, at skulle stå overfor en dommer i så alvorlig
en sag - og ve og ak - OH NO, nu aner jeg en lille svedperle på min
overlæbe
Kan nok ikke sove i nat - må sidde oppe og brygge på en historie /
undskyldning om sindssyge i skriveøjeblikket eller noget i den retning -
pyyyyha - phew

> [...]
> jo stadig 28timer tilbage dunk dunk dunk dunk "hjerteslag"
>
> 24-Jack Bauer, gå hjem og vug, here comes DCH-Jimmy

TAKE CARE ! - DCH-skyggen means hardcorebusiness ! ! !

27 timer endnu..... oooh det bliver værre og værre, storsveder nu - må
hellere igang med at brygge på en undskyldning, håber dælme jeg når det
i tide.....

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med
en person, som har fuldt herredømme over dem.

Eifel & Co. (selv vuffen ligger og ryster på tæppet nu....)

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 07:49

On Wed, 30 Jun 2004 04:14:12 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>i tide.....

>Eifel & Co. (selv vuffen ligger og ryster på tæppet nu....)

3:12 timer endnu ! dunk dunk dunk "hjerteslag" aaarrrggghhh når jeg
det? når jeg det? spændingen er jo næsten ikke til at holde ud længere
nu, intet er sikkert længere, ikke engang strandene da jeg kørte i
morges kunne jeg næsten ikke skifte gear i bilen af skræk da jeg så
fiskekutterne spækket med fiskere og advokater ligge på strandene lige
fra bellevue til vallensbæk strand UUUAAARRRGGGHHH de har dannet kæde
omkring os, vi er omringet hvad skal vi dog gøre Eifel

Punish (hvor vuffen på kun EN nat har lært at tale dansk, og siger
hele tiden at han lover ikke at bide flere hanhunde bare alt bliver
som før igen)

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 10:52

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 07:49 dette indlæg :

***klip***

Gylp - når det nok ikke - dunk-dunk-DUNK-DUNK

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/