MS-Train-sim
Fra : Katrine & Bo

Dato : 29-06-04 09:11

Hejsa I gruppen

Endelig fik jeg købt en computer som kunne køre MS Train-sim.
Jeg kan godt starte spillet, få "undervisning" se de små demoer osv.
Men men men, når jeg vil til selv at køre toget, går det galt.

Så snart spillet begynder, man sidder godt til rette i førerstolen og er
klar til at løse bremsen, så "staller" computeren fryser billedet fast og
der er ikke andre muligheder end at tage den store 220volt´s
hovedafbryder... §

Er der andre med samme problemer..? eventuelle løsninger ??

Mange Hilsner
Bo

Fra : Gerner

Dato : 29-06-04 10:37

On Tue, 29 Jun 2004 10:10:34 +0200, "Katrine & Bo" <spedtsberg@c.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Er der andre med samme problemer..? eventuelle løsninger ??

Hvordan forventer folk hjælp når de ikke fortæller hvilket system de sidder med
og hvilken version af spillet de har.

--
Gerner
1411WU/6676hrs

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 29-06-04 11:19

"Katrine & Bo" <spedtsberg@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedafbryder... §
>
> Er der andre med samme problemer..? eventuelle løsninger ??

Jeg havde regelmæssigt samme problem på mit daværende system
da spillet udkom. Jeg ved ikke hvordan det vil té sig på mit nuværende
system. En løsning har jeg ikke.

Har du installeret den nyeste patch?
Den kan ihvertfald hentes her:
http://www.microsoft.com/games/trainsimulator/downloads.asp#tsupdate

Hvis der stadig er problemer kunne du give lidt flere oplysninger omkring
din computer og diverse drivere du bruger (til grafik, lyd og evt DX
version)

/Kenneth Iversen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-06-04 22:10

Ja eller endnu bedre spørge alle guru´erne på www.togsim.dk
hvor de netop er experter i både microsoft trainsimulator og i Trainz 2004

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : G.B.

Dato : 29-06-04 23:34

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja eller endnu bedre spørge alle guru´erne på www.togsim.dk

Linket virker ikke???

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Henrik F

Dato : 30-06-04 14:27

http://www.tog-sim.dk/