P-800, hvad står forkert ???
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 29-06-04 00:52

Hej med Jer.
Jeg har en P-800, hvordan virker synkronisering ???.
Jeg har slået alle fra, dog ikke kalenderen som jeg har brug for !.
Jeg har prøvet i min Microsoft Outlook at lave en post i min kalender, jeg
sætter telefonen i den runde holder med USB stik, jeg går med på bundlinien
og finder min telefon og aktiverer den øverste ( SYNKRONISERING ).
Jeg kan ikke finde min POST i kalenderen ???.
Jeg har også prøvet at lave en POST i min kalender i P-800 og så køre en
synk. der sker heller ikke noget ???.
Den skriver godtnok :
SYNKRONISERING I GANG
SYNKRONISERING IKKE PÅBEGYNDT
SYNKRONISERING UDFØRT
og den blå indikator ved min kalender slår ud ??.
Så skriver den i et nyt vindue : SYNKRONISERING ER GENNEMFØRT og så skriver
den SYNKRONISERING ER AFSLUTTET og jeg kan trykke på OK.
Men jeg kan s...... ikke finde noget på min PCer eller min telefon, hvad gør
jeg forkert, eller hvad mangler jeg at gøre ???.
Med venlig hilsen KE.

Fra : JRS -8260

Dato : 29-06-04 01:50

"Knud Erik Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg kan s...... ikke finde noget på min PCer eller min telefon, hvad
gør
> jeg forkert, eller hvad mangler jeg at gøre ???.

Har du kigget i indstillingerne i synkroniserings programmet? Der kan du
vælge hvilke posts den skal prioritere højest og den slags.
Har ikke selv gjort brug af denne feature på min p800, så jeg ved ikke lige
om det er der dit problem ligger. Men jeg har da set at indstillingerne er
der

MVH
JRS