Gødning
Fra : Jasper Norman

Dato : 28-06-04 23:07

For nogen tid siden var der nogen der skrev ang. et "hjemmelavet" alternativ
til gødning. Er der nogen update til dette? Jeg bruger selv tørrede
lerkugler, stoppet ned til rødderne. Men så vidt jeg véd, er dette kun for
at tilføre jern. Så hvis der er nogen der ligger inde med et par "guldkorn"
hører jeg meget gerne om det.

Mvh

Jasper

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 29-06-04 08:39

Jasper Norman wrote:
> [...]
> at tilføre jern. Så hvis der er nogen der ligger inde med et par "guldkorn"

Søg efter "Eksperimenter med gødning" på Google Groups.

--
Steen Suder

Fra : Tommy

Dato : 12-08-04 20:59