Nu har jeg sg* set det med!
Fra : x Vuf x

Dato : 28-06-04 21:58

Snipset fra markedsgruppen:
Dansk/svensk gårdhund forædlet med dværgpinsher sælges.

Forædlet..?... HAHAHA...Og jeg som fejagtigt gik
rundt og bildte mig selv ind, at den slags var
bastarder eller blandinger?! ;-D

Og så kalder de sig ovenikøbet "et sundt stueopdræt"!

På Tåsinge går en DSG rundt og bli'r forædlet af en papillon,
som hun er smaskforelsket i. De er ved deres 2. kuld!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-06-04 06:25

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

*ROTFLMAO*
Det var dagens morgen-grin!!!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 13:29

Tue, 29 Jun 2004 07:25:15 +0200, Rinnie Ilsøe wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

><snip>
>*ROTFLMAO*
>Det var dagens morgen-grin!!!

Ja, det er altid rart at starte dagen
med et smil eller et godt grin! ;-D

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 29-06-04 06:41

> [...]
> rundt og bildte mig selv ind, at den slags var
> bastarder eller blandinger?! ;-D
>
> Og så kalder de sig ovenikøbet "et sundt stueopdræt"!

Er det det man kalder dagligstueopdræt?

Og så oven i købet forædlet.... =

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 13:28

Tue, 29 Jun 2004 07:40:42 +0200, Renate Jacobsen wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev...

>Er det det man kalder dagligstueopdræt?

Mon ikke det er lokumsopdræt?

>Og så oven i købet forædlet.... =

Hihihi...Man skal høre meget, før ørerne falder af.
Det værste er nu, efter min mening, at IKKE-hundepersoner
kunne tro på det...

Fra : Rikke Andersen

Dato : 29-06-04 07:59

Man hører meget.

Jeg havde en engang der ringede og ville bruge min hanhund til en parring.
(jeg har jo Border Collier hvis nogen stadig er i tvivl

Nå men han havde jo også sådan en border collie ganske vist uden papirer. Vi
snakkede lidt mere og så viste det sig at den måske ikke var 100% ren BC for
han havde jo købt den af en vældig "seriøs" opdrætter et eller andet sted i
nærheden af Svendborg, og hun havde sagt at der var så meget indavl i BC på
Sydfyn så hun havde krydset Irsk Ulvehund i for at komme ud over indavlen.

HA HA jeg takkede pænt nej til parringen og foreslog at man næste gang der
var fare for indavl på Sydfyn startede bilen og kørte op til Nordfyn eller
sågar over en af broerne - Fyn har jo en i hver ende *S*

Rikke

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 13:33

Tue, 29 Jun 2004 08:58:57 +0200, Rikke Andersen wrote:

> [...]
>Sydfyn så hun havde krydset Irsk Ulvehund i for at komme ud over indavlen.

Hold da helt ferie!
Kunne man få nærmere data om, hvem det er?

Fra : Rikke Andersen

Dato : 29-06-04 14:02

> Hold da helt ferie!
> Kunne man få nærmere data om, hvem det er?

Nej desværre ikke. Jeg tænkte overhovedet ikke på at spørge, for jeg blev så
chokeret. Bagefter kunne jeg jo kun ryste på hovedet og grine af det. Det
var så useriøst at det næsten var komisk.

Rikke

Fra : x Vuf x

Dato : 29-06-04 14:37

Tue, 29 Jun 2004 15:02:07 +0200, Rikke Andersen wrote:

>Nej desværre ikke. Jeg tænkte overhovedet ikke på
>at spørge, for jeg blev så chokeret. Bagefter kunne
>jeg jo kun ryste på hovedet og grine af det.
>Det var så useriøst at det næsten var komisk.

Mjjaaaa, jeg synes nu mere, det næsten er kriminelt!
Tænk at være så dum...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-06-04 17:16

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk/svensk gårdhund forædlet med dværgpinsher sælges.

Det kan da godt være i griner, men har i set dem, de er faktisk noget så
skønne

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-06-04 17:28

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse news:cbs4k2$20hr$1@news.cybercity.dk...

> "x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det kan da godt være i griner, men har i set dem, de er faktisk noget så
> [...]

Jeg har set billedet af dem, de er simpelthen såååå søde!

Jeg kunne forestille mig, at de er et "hovsa" kuld, hvor man så bruger
lidt humor i salgsannoncen.

Jeg syntes egentlig, den var meget sød og sjov, da jeg læste den,
men jeg er heller ikke opdrætter af nogen af de to racer
og følte mig derfor ikke stødt på manchetterne.

mvh Eva

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-06-04 17:59

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg kunne forestille mig, at de er et "hovsa" kuld, hvor man så bruger
>lidt humor i salgsannoncen.

Sjovt nok var det også min tanke

>Jeg syntes egentlig, den var meget sød og sjov, da jeg læste den,
>men jeg er heller ikke opdrætter af nogen af de to racer
>og følte mig derfor ikke stødt på manchetterne.

Jeg er heller ikke opdrætter, men er ejer af en D/S gårdhund.

Skulle det være en smutter, vil jeg da sige at det ikke er de to værst racer
at blande, gårdhunde er jo i familie med pinsheren i forvejen ( ikke at jeg
siger det er noget man skal gøre bevidst ).

x vuf x skrev:

>Mon ikke det er lokumsopdræt?

hvorfor skriver du det?, hvalpene kan da ha' et udemærket liv tros de ikke
er ægte.

hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-06-04 20:42

On Tue, 29 Jun 2004 18:58:33 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

>hvalpene kan da ha' et udemærket liv tros de ikke
>er ægte.

Der findes ikke uægte hunde!
Der er racerene og blandinger, men ægte hunde er de altså allesammen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-04 00:10

Tue, 29 Jun 2004 18:58:33 +0200, Bolette Nielsen wrote:

>hvorfor skriver du det?, hvalpene kan da ha' et udemærket liv tros de ikke
>er ægte.

Du har klippet det ud af et sammenhæng, og ordet
henviser på ingen måde til, hvordan hundene har det.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-06-04 07:22

> Du har klippet det ud af et sammenhæng, og ordet
> henviser på ingen måde til, hvordan hundene har det.

Hej Sonja

Undskyld, så har jeg nok misforstået det, kan bare stadig ikke se hvor det
sjove ligger, går bare udfra hvad jeg læser, men sådan er vi jo så
forskellige. Har nok bare misforstået dit indlæg

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 30-06-04 14:08

Wed, 30 Jun 2004 08:21:50 +0200, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>ikke se hvor det sjove ligger, går bare udfra hvad jeg læser,
>men sådan er vi jo så forskellige. Har nok bare misforstået dit indlæg

Det "sjove" lå i ordet "forædling" i forbindelse med bastarder.