HJÆLP: Ad aware !?
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 21:43

Jeg har fået mig en slem gang Ad's ind i min browser, men kan ikke komme af
med det igen. Det er både popups og intereret reklamer på sider. Har lagt et
screenshot ud i dk.binaer under samme titel.... Men hjælp!

Har kørt både Lavasoft Ad-aware 6 (er opdateret) og SpySweeper, men uden
nogen effekt!?

Jeg er ved at blive sindsyg, så plz hjælp!?

Kasper

Fra : John

Dato : 28-06-04 21:59

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard-snabelA-edidak.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået mig en slem gang Ad's ind i min browser, men kan ikke komme
af
> med det igen. Det er både popups og intereret reklamer på sider.
> Jeg er ved at blive sindsyg, så plz hjælp!?

Forståeligt!

Allerførst bør du nok hente alle vigtige opdateringer hos Windowsupdate:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

- og derefter køre en virus scanning.

Her er lidt yderligere læsning om emnet, og også links til nogle værktøjer:
http://www.download.com/spyware-center/2001-2023-0.html?tag=dir

Mvh John