router med 8 porte
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 28-06-04 21:41

vedr subj. skal bruge mere end de 4 porte. skal være en router med indb
switch med ja, mere end 4 porte

--
/thomas K

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-06-04 22:10

"Thomas Kaarup" <thomaskaarup@FJERNprivat.dk> wrote:

>vedr subj. skal bruge mere end de 4 porte. skal være en router med indb
>switch med ja, mere end 4 porte

Findes desværre ikke - Det er jo irriterende med alle kasser man skal ha' stående, for slet ikke at tale om den strømforsyning der
følger med hver enkelt....

<mlr>

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 28-06-04 22:35

Hva' med denne her:

http://www.linksys.com/products/product.asp?prid=155&scid=29

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Brian S.

Dato : 29-06-04 17:06

Det er noget der spiller. Har selv denne og du skal lige være opmærksom på
at den understøtter qos (op og nedpriotering af forskellige former for
trafik) og det for en lille 800 kr seddel. Tommel op herfra.

--
Med Venlig Hilsen

\Brian

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:pn31e0hdqsk3ad8uhvj1danun3jcofo9c7@4ax.com...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-06-04 22:40

Michael Rasmussen mumbled his insignificant opinion in:
9421e01afk392jo3mh42vjutrm9i003l3i@4ax.com

> Findes desværre ikke <klip>

Det er jo noget direkte vås ?

Selvfølgelig kan man få mere end en 4 ports switch i sin router. Nu ved jeg
ikke hvad prisleje Thomas søger i, men her er da et par stykker fra
edbpriser.dk i den lave ende (ud af mange!)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18497 8 porte
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=19768 8 porte
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=75694 8 porte
SMC 7008ABR 8 porte, d-link di-808HV 8 porte etc etc etc

Fra : SonnyBoy

Dato : 29-06-04 09:15

On Mon, 28 Jun 2004 23:39:57 +0200, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

>Det er jo noget direkte vås ?

Ups, der gjorde jeg i nælderne

<mlr>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-06-04 14:10

SonnyBoy skrev:

> Ups, der gjorde jeg i nælderne

Det er menneskeligt at fejle... Om man så er mere menneskelig fordi man
fejler meget vil jeg lade stå åbent

Jesper G. Poulsen

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 29-06-04 21:52

Jesper G. Poulsen skrev:
> Det er menneskeligt at fejle... Om man så er mere menneskelig fordi man
> fejler meget vil jeg lade stå åbent

Hvis du har ret, så må jeg være SUPERMAND ...hvis du forstår hvad jeg
mener...

-------
Tomas

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 29-06-04 21:52

pragtfuldt. endeligt fundet en løsning på at jeg skal bruge mere end 4 porte
og jeg kan nu lave en netværk, hvilket ikke var muligt(af hvad jeg ved) med
min nuværende switch

/thomas K takker

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-06-04 07:40

Thomas Kaarup skrev:

> pragtfuldt. endeligt fundet en løsning på at jeg skal bruge mere end

Hørte det til som opfølgning på _mit_ indlæg?

Hvorfor kan folk ikke se sig for inden de poster en opfølgning?

Der er et system i trådene, nemlig at indlæg postes som opfølgning til
det indlæg hvor citat og ny tekst hænger bedst sammen - og det gør
menneskelige fejl og ny router bestemt ikke...

Problemet ved at folk poster hvor de har lyst, er at tråden bliver
tilnærmelsesvis ubrugelig for andre der har samme problem - det er
umuligt at finde rundt i en tråd hvor der er postet tilfældigt.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen