campingpladser esbjerg
Fra : km

Dato : 28-06-04 21:24

Vi vil gerne vide hvad der er af campingpladser ved Esbjerg inden for ca.
5km, vi er ligeglade i denne omgang med havet. Hvad har i at byde på.
mvh
km

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 28-06-04 23:21

Ådalens camping er den nærmeste, der er cá. 7 km. til centrum, bybus på
gaden uden for pladsen. Ådalen ligger i Sædding i et grønt område, nær
Fiskerimuseet, og højest 2 km til butikscenter. Det er den eneste
campingplads i Esbjerg by, ellers skal I til Sjelborg camping som ligger et
stykke udenfor byområde og med 15-20 min. kørsel til centrum. Ådalen er en
dejlig plads, kik selv http://www.adal.dk/

Venlih hilsen

Bente Jørgensen
Esbjerg

Fra : km

Dato : 29-06-04 00:39

Jeg siger tak, men er den eneste campingplads dk;

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 30-06-04 00:23

> Jeg siger tak, men er den eneste campingplads dk;

Ja, det er den eneste plads, ellers skal du som jeg nævnte, til Marbæk.
Der ligger også en plads i Darum, men den kender jeg ikke, har bare set
skiltet når jeg kører forbi afkørslen til byen på A11 mod Ribe, det er 13 -
15 km syd for Esbjerg af motortrafikvejen Esbjerg-Ribe.
Marbæk campingplads ligger ikke helt dårlig, tæt på Ho bugt og ikke langt
fra Hjerting, der er ikke de faciliteter der findes på Ådalens camping, den
bruges meget af Esbjerggensere som er fastlæggere, men en udemærket plads
med gode læforhold.

Venlig hilsen

Bente

Fra : Arne Rosenberg

Dato : 04-07-04 11:16

Hejsa,
Der er bla. Ådalens Camping som ligger ca. 4 km. nord for Esbjerg -
faktisk imellem Esbjerg og Hjerting.
En fin plads med gode faciliteter og ikke langt til havet, havnen
mv. Har været der i år i 4 dage og var godt tilfreds.

MVH

Jes