grand theft auto : vice city sirenen
Fra : Jan

Dato : 28-06-04 21:05

Hej

Når man er ude at køre ambulance hvordan tænder man
for sirenen ??
på forhånd tak
Jan

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 28-06-04 21:27

"Jan" <netven@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Når man er ude at køre ambulance hvordan tænder man
> for sirenen ??
> på forhånd tak
> Jan

Ja, det er lidt bøvlet - du skal trykke hurtigt på "dyt"-tasten, HURTIGT
altså tryk og slip inden for et split sekund, du må ikke holde ned for
længe.
Det skal lykkes ;)

Mvh. Rasmus

Fra : Simon Nejmann

Dato : 28-06-04 21:29

On 28 Jun 2004 13:04:31 -0700, netven@hotmail.com (Jan) wrote:

>Når man er ude at køre ambulance hvordan tænder man
>for sirenen ??

Kort dyt - samme som alle andre sirener.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-06-04 21:33

netven@hotmail.com (Jan) skrev:
>Hej
>
>Når man er ude at køre ambulance hvordan tænder man
>for sirenen ??
>på forhånd tak
>Jan

mener det er h tasten

Fra : Superdrive

Dato : 29-06-04 08:40

"Jan Larsen"< skrev i en meddelelse
mener det er h tasten

Klip

OKay, i mit spil var std knappen for horn og sirene Right shift..!! Men man
kan jo selv programmere tasterne