Tegninger til jolle
Fra : Claus

Dato : 28-06-04 21:09

Hej Gruppe

Jeg har et lille problem som nogen måske kan hjælpe med , jeg kunne godt
bruge nogle tegninger til en træ jolle på ca 14 fod , det vigtigste er at få
en ide om spante afstand , tykkelser , osv. , jeg har søgt på nettet og kan
ikke finde noget , håber på svar...

Med venlig hilsen

Claus

Fra : Jensen

Dato : 29-06-04 17:11

Er det nemmeste ikke bare at gå en tur på havnen eller stranden og så se om
du kan finde en jolle du synes om. Måle og studere lidt på den.. Eller måske
ta en snak med ejeren og evt tage et par billeder der kan bruges som
inspiration.

Fra : Jaks

Dato : 29-06-04 18:38

"Jensen" <maestrofjern@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måske
> ta en snak med ejeren og evt tage et par billeder der kan bruges som

Hvad med at prøve en dansk side på engelsk

http://www.boatplans.dk/boatplans/small_boats.asp?BType=MO-15

Måske skudt helt ved siden af, men en mulighed for at se lidt og købe sig
billigt til mere....

Mvh Jaks