Hund med til Sverige
Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 28-06-04 17:57

Hejsa.

Vi har fået tilbudt at låne en hytte i Sverige og mine forældre vil gerne
med. De har bare en lille hund. Hvordan er det med at tage hunde med til
Sverige?? Har kigget lidt på nettet men det eneste jeg kunne finde var på
svensk og jeg forstod ikke spor.

På forhånd tak!

Kristina Andreassen

Fra : Heidi Jensen

Dato : 28-06-04 20:29

Hej

Den har vi næsten været i gennem mange gange :0)

Du skal have rabis vac. din hund, og ha' taget blodprøver (alt dette kan din
dyrlæge infomere dig om). Inden I må tage hunden med, skal I ha' svar på
blodprøverne, hvilket ta'r ca. 3 mdr.
Med indførselstilladelser osv. vil dyrlægen informere jer om, når I skal
have hunden vac.

Så at lege en hytte her til sommer, må I gøre uden hundens selskab.

Heidi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-06-04 20:37

"Heidi Jensen" <beardie_s@mail.dk> writes:

> Den har vi næsten været i gennem mange gange :0)

Og det sker trods alt af og til, at det sker. Måske skulle vi
genoverveje at lave en FAQ. Nu har FAQ'en heller ikke været oppe siden
februar.

Så vidt jeg husker, så tilbød Karina at lægge webplads og tid til.
Hvis hun nu har rigtig meget plads, kunne vi måske lave noget i
retningen af kattegruppens hjemmeside. Den er ret sej.

Så hvis der er andre der vil være med, så vil jeg gerne deltage. Jeg
kan lidt HTML, CSS, PHP og MySQL, men er ikke nogen haj.

Hvis der er opbakning bag ideen, vil jeg gerne foreslå at vi nedsætter
et lille udvalg der kommer med et udkast, som hele gruppen så tager
stilling til.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-06-04 21:29

> Så vidt jeg husker, så tilbød Karina at lægge webplads og tid til.
> Hvis hun nu har rigtig meget plads, kunne vi måske lave noget i
> retningen af kattegruppens hjemmeside. Den er ret sej.

Den ligger her: www.dk-fritid-dyr-kat.dk . Og det ville være en super ide
med en tilsvarende hundeside.

Venlig hilsen Dikte (som har kat og ønsker sig en hund)
---
Her er katten: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=438

Fra : Thomas

Dato : 28-06-04 21:57

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
> Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Kanon idé - jeg bidrager gerne. Har dog 'kun' lavet sider v.h.a. CMS
systemer - se eventuelt de 2 nedenstående.

--
Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com