Komplet fiskesamling borgives - HURTIGT !
Fra : Alex Sørensen

Dato : 28-06-04 17:50

Da min balje er blevet utæt, og jeg længe har overvejet en udskiftning, står
følgende fisk til hurtig borgivelse:

2 Albino sugemaller
4 Kileplet Rasbora
1 Sværddrager, hun
4 Sort Tetra
6 Sumatrabarbe

Alle sunde og raske.

Kan afhentes syd for Odder hurtigst muligt. Tlf: 86554499

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Alex Sørensen