Nokia 6610 - justering + cover
Fra : J.

Dato : 28-06-04 15:22

Hej alle,

min storebror har givet mig sin aflagte Nokia 6610. Det er sådan set helt
fint, men den er lidt træg i en af knapperne, mere korrekt opad-knappen. Det
vil jeg jo gerne have fixet uden at betaler for meget for det. Nogle
erfaringer om hvor dette kan gøres billigt? Kan det bedre betale sig at
investere i noget materiale til at gøre dette med selv og så læse en
brugsanvisning på nettet? Og i så fald hvor/hvordan? Anything goes!

Og en anden ting - hvor kan man billigt få fat i et nogenlunde stilfuld
cover til samme telefon?

Bedste hilsener,

J.

Fra : DaaN

Dato : 29-06-04 19:22

Hva med et nyt Tastatur? =) Måske det er det du skal bruge.. Mener de ligger
i 20 Kroner .. for et originalt Tastatur ..
- DaaN

Fra : J.

Dato : 29-06-04 20:26

"DaaN" <DaaN_KristensenFJERNSPAM@hotmail.com> wrote in message
> Hva med et nyt Tastatur? =) Måske det er det du skal bruge.. Mener de
ligger
> i 20 Kroner .. for et originalt Tastatur ..
> - DaaN

Du mener det dér gummi, der ligger over sensorerne? Nej, desværre, det er
længere nede sløret ligger... ellers tak for forslaget!

- J.