Software opdatering af 3210
Fra : Jan-Erik

Dato : 05-05-01 13:54

Hejsa!

Jeg har en ældre 3210 liggende, som har en softwareversion 3.0 Men jeg
vil gerne have opdateret softwaren til den nyeste 6.0 eller hvad den nyeste
nu er.

Men jeg har hørt noget om at det kan klares med et alm. datakabel til
3210'eren. Nogle af lederne i kabelet skal dog krydses eller sådan noget?
Nogen der kan be- eller afkræfte dette`? Evt. med lidt vejledning hvis det
skulle kunne lade sig gøre

MVH
Jan-Erik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-05-01 14:19

Jan-Erik skrev:

>Nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Jeg kan afkræfte det. Du kan IKKE opdatere softwaren med et alm.
datakabel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.