her kan i se hvad jeg mender
Fra : Klaus Emilius

Dato : 28-06-04 10:58

her kan i se hvad jeg mender

se de to web-site her
den har passer ikke http://www.clausj.dk/slaegt/bog/per00081.htm#0

og den har passer kan ses her Stam træ som jeg selv har laver om på da der
en har som ikke vil det på denne side http://www.clausj.dk/ men manden der
har lavet det hedder Leo Jakobsen jeg kan ringe til han har også fåde min
dåbsattest men uden held

og det er lige sinden 2001 jeg har prøvet at få leo til at opdater det men
har vil ikke det har har en en søn med min søster

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 15:01

"Klaus Emilius" <postmaster@kunstbien.dk> wrote in message

-----
> [...]
> har lavet det hedder Leo Jakobsen jeg kan ringe til han har også fåde min

Måske det er mig der er lidt dum i nakken, men jeg har endnu ikke helt
fattet hvad det er du mener. Jeg har set på de hjemmesider du linker til,
men det siger mig stadig ikke noget. Måske andre kan retlede både dig og
mig.
--
Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

besøg min hjemmeside på www.baskholm.dk - den er foruden slægtsoptegnelser
behæftet med bl.a. ordbogen "Træsmedens Håndværktøj" og Køng kirkebog (Båg
herred).
Opdateret 26.6.2004

"Sluttet sprog falde på plads oven på hoved"
Maskinel oversættelse af engelsk tekst.
"Ended language find place upon head"
Translation of text back to English. It was formerly translated by an
electroncal program.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 28-06-04 15:49

Scripsit Børge Askholm:

> [...]
> helt fattet hvad det er du mener. Jeg har set på de hjemmesider du
> linker til, men det siger mig stadig ikke noget. Måske andre kan

Ja, man tør jo snart ikke for Eckmanns vrede, men:

Klaus linker fra sin egen webside til adressen:

http://www.kunstbien.dk/stam.htm

men dertil er at sige at det link ikke fungerer lige nu.

Hvad med at snakke med Claus Michael Jensen som ejer webstedet? Er det
Claus eller Leo som ikke vil lave tingene om?

Lars Erik Bryld

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 28-06-04 18:17

> Klaus linker fra sin egen webside til adressen:
> http://www.kunstbien.dk/stam.htm
> men dertil er at sige at det link ikke fungerer lige nu.
> Med venlig hilsen
> Lars Erik Bryld
*****************
Tsk tsk. - - - :-.../
Ja osse jeg tager mig til en svedig pande, og ved ikke rigtigt hva' jeg ska'
mene, men ved at slette de sidste bogstaver kommer man ind på sitet
http://www.kunstbien.dk/ og finder:

Citat:
"på et stam træ nette man lyve der for der er en har laver et , hvor jeg er
med og det passer ikke en meter og der er gemt og han vil ikke opdater det
min farmor liver der selv om hun er død i januar i år 101år og 8 månder hun
er født 14 maj 1902 der er jo ikke en lov om stam træ på nette hvorfor mon
det skal se ud som dette Stam træ"
Citat slut.

Herefter atter et link der tilsyneladene linker til sig selv - uden at
virke - - og så er det jeg står af.

Endvidere finder jeg:

Nej, - - - hva' katten er det?? Man overlader da ikke sin dåbsattest til en
vildt fremmed??????
Måske er jeg osse dum i nakken . . .

Flemming.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 28-06-04 20:15

Scripsit Flemming Svendsen:

> [...]
>
> Nej, - - - hva' katten er det?? Man overlader da ikke sin
> dåbsattest til en vildt fremmed?????? Måske er jeg osse dum i

Leo er ikke vildt fremmed; han har et barn med Klaus' søster. Leo er
derudover lillebror til Claus Jensens morfar (websiderne bor på Claus
Jensens site).

Selvom Klaus skriver uden videre brug af punktummer, store bogstaver
og konsekvent stavning, så er det nu ikke svært at regne ud hvad han
har et problem med. Hans offentliggjorte persondata er ukorrekte hvad
navnet angår, og siden bliver ikke opdateret, så hans afdøde farmor
fortsat står som levende. Derudover optræder der personfølsomme data
(fødselsdage) på nulevende personer - noget Klaus dog ikke klager
over, men som må anses for i strid med persondataloven.

Lars Erik Bryld

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 19:16

Klaus Emilius,

Jeg vil foreslå at du skriver præcis hvad problemet er på dit modersmål
!! så er der måske en her der kan hitte ud af hvad du mener.

MVH
__________________________

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 28-06-04 20:16

> Jeg vil foreslå at du skriver præcis hvad problemet er på dit
> modersmål !! så er der måske en her der kan hitte ud af hvad du
> mener.

Det ville nu klæde dig ikke at gøre dig selv dummere end du er. Det er
ganske tydeligt hvad problemet er.

--
Lars Erik Bryld

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 20:29

Lars Erik Bryld wrote,
Måske det er mig der er lidt dum i nakken
> Det ville nu klæde dig ikke at gøre dig selv dummere end du er. Det er
> ganske tydeligt hvad problemet er.
----------

Men dog, men jeg er ganske enig med dig, du er meget dum i nakken !!!!!

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 28-06-04 21:43

Scripsit Peter Kannegaard:

> Lars Erik Bryld wrote,
> Måske det er mig der er lidt dum i nakken
> ----------
>
> Men dog, men jeg er ganske enig med dig, du er meget dum i nakken
> !!!!!

Det var nu ikke mig som kaldte sig muligt dum i nakken men Børge.

Sådan som du citerer nu ser det ellers nærmest ud til at du selv tager
adelsmærket på dig. I så fald må jeg vel undskylde beskyldningen om at
ville gøre dig dummere end du er. Det var nok at stille for store
forventninger.

Og så skulle du tage og droppe det pseudoanonymitet - det virker ikke.

--
Lars Erik Bryld

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 21:57

Ja nu har du jo tydeligt vist hvad du er for en type, denne ip adresse
er ikke kun i Peters brug og da han i øjeblikket befinder sig sydpå
syntes jeg at du skulle stikke piben ind og passe lidt på med hvad du
har gang i asshole.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 22:21

"" <quess who> wrote in message
> [...]
> er ikke kun i Peters brug og da han i øjeblikket befinder sig sydpå
> syntes jeg at du skulle stikke piben ind og passe lidt på med hvad du

Må vi så lige be om kammertonen!! tak.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 29-06-04 14:44

"" <quess who> skrev i en meddelelse
> ...med hvad du har gang i asshole.

Vi er ikke vant til den slags mudderkast her!

Find - som andre der ikke er mandfolk nok til at lægge navn til deres
meninger - et dertil egnet forum at skrive på væggen i stedet.

*PLONK*

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : Klaus Emilius

Dato : 28-06-04 22:30

"Glem det

klaus emilius

Fra : Poul H. Pedersen

Dato : 29-06-04 19:03

Det har du fuldstændig ret i, det var dog den værste gang vrøvl jeg længe
har set i denne nyhedsgruppe.

Mvh.
Poul H. Pedersen
..