Olivers
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-06-04 08:19

I december spurgte jeg her i gruppen om erfaringer med Olivers, og der var
et overvæld af positive erfaringer.
Jeg er nok ikke den hurtigste, men jeg overvejer stadig at skifte fra Hills
til Olivers
Må jeg få jeres erfaringer, nu et halvt år efter? ... også gerne hvis nogle
har haft killinger der er opvokset på det

Må indrømme at det med råvarerne og at det ikke er tilsat unaturlig
konservering osv tiltaler mig meget.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-06-04 10:05

Nina, Tender Tribes <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev:
> [...]
>Må jeg få jeres erfaringer, nu et
>halvt år efter? ... også gerne hvis nogle
>har haft killinger der er opvokset på det

Hej Nina.

Jeg bruger Olivers ind imellem. Gerne blandet op med f.eks. RC.
Første gang jeg købte det, blev det byttet ud med Hills, og der
kunne jeg rimelig hurtigt se en effekt. Jeg havde slet ikke lagt
mærke til hvor mat og livløs missernes pels var, men efter kort
tid på Olivers blev den superfin og blank . Så siden har jeg
været lidt modvillig med Hills, selv om der godt kan have været
andre årsager. Jeg synes dog jeg har hørt, at Hills ikke
indeholder Omega 3.

Derudover synes misserne også, at Olivers smager godt. Bidderne er
ikke så store, men de er trekantede, så det opfordrer til at
tygge .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-06-04 10:41

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> har haft killinger der er opvokset på det
>
> Må indrømme at det med råvarerne og at det ikke er tilsat unaturlig

Mine kortvarige erfaringer med Olivers er mindre positive. Mine katte
ville ikke have det, med mindre det var blandet op med noget andet. Gav
jeg dem valget med forskelligt foder i forskellige skåle, ignorerede de
skålen med Olivers totalt. Desuden synes jeg det smuldrer meget -
kattene vil ikke spise smulderet - dvs der er ganske meget spild i
forhold til andre foderprodukter. Jeg ved, at andres katte elsker
Olivers og trives godt på det, men her i huset er det ikke populært.
mvh Camilla www.korat.dk

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 28-06-04 10:55

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle
> har haft killinger der er opvokset på det
>
> Må indrømme at det med råvarerne og at det ikke er tilsat unaturlig

Jeg fodrer begge mine katte med Olivers Diet & Senior og det er de begge
vilde med. Fodrede før med deres almindelige foder men de trængte begge til
at smide lidt vægt og det har hjulpet meget efter de får Diet udgaven. Så
store roser herfra.

Linda

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 28-06-04 19:18

> [...]
Hills
> til Olivers
> Må jeg få jeres erfaringer, nu et halvt år efter? ...

Jamen, det må du naturligvis

Mine trives fint på Olivers Diet & Senior. De to "små", Kina og Rosinen, er
i forbilledlig stand og med en meget flot og blank pels. Alladin døjer
stadig med overvægt, men det går meget langsomt den rigtige vej. Hans pels
er også meget blank og flot.
Det er dog ikke sådan, at den flotte stand er kommet efter foderskift til
Olivers - men den er i hvert fald ikke mindsket. For mig er grunden til at
vælge Olivers frem for et andet kvalitetsfoder i lige så høj grad, at det
bliver leveret til døren på max 2 hverdage, det er simpelthen det letteste!

MVH Mette

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-06-04 19:52

> [...]
nogle
> har haft killinger der er opvokset på det
>
> Må indrømme at det med råvarerne og at det ikke er tilsat unaturlig

Hejsa

Jeg har kun rosende ting at fortælle om Olivers.
Pjevs og Gismo er meget glade for maden. Før i tiden blandede vi billigfoder
op med hinanden, så de ikke fik den ide med at foretrække en slags foder
frem for det anden, men så prøvede vi Olivers, og har fodret kattene med det
siden. De trives og har en så smuk en pels. Især Gismo, som har en lidt
specielt pels, han skinner som om jeg har poleret ham(man skulle tro at de
havde fået bilvoks).
De er mere aktive nu, især Gismo, som med sine 12 år, er ret for aktiv, så
istedet for en "hest" som galoperer igennem hytten, så har vi to. Suk.
Men han kan dog ikke li killingemad, kæresten kom til at bestille
killingemad ved en fejltagelse,(han er ikke særlig god til engelsk). Det
brød Gismo sig ikke om, selvom han ville have godt af det. Han kunne godt
trænge til at tage nogle kilo på, hvor Pjevs helst skal tabe sig og hvor
Pjevs elskede killingefoderet.
Men nu hvor vi har det almindelige voksen foder igen, så er de begge meget
glad for.
Selv engang, da vi ved en fejltagelse fik hundemad, blev det hurtig rettet
og vi fik hurtig kattemaden tilsendt. Olivers kundeservice er utrolig søde
at snakke med og hjælper en, hvis man har spørgsmål. De er ganske alm.
mennesker og de prøver ikke at prakke en noget på og jeg kan kun stærkt
anbefale dem.
Jeg får også deres kattegrus og det kan jeg også kun fortælle positive ting
over.
Og det med at få det hele bragt til døren er utrolig dejlig, ellers så kunne
man hurtig slæbe sig en pukkel på med alt de poser. Selvom jeg ville ønske
at fragtmanden ville smide varerne omme i min have under en kasse jeg har
specielt til det. Men han syntes det er sjovt at smide det uden for min dør,
og selvom jeg ringer og klager hos fragtmændene, så er de ligeglade og gør
det igen. Men det er nu en helt anden historie.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Katrine & Bo

Dato : 28-06-04 21:47

> [...]
> og selvom jeg ringer og klager hos fragtmændene, så er de ligeglade og gør
> det igen. Men det er nu en helt anden historie.

Hej
er det noget som bestilles hjem via nettet? gerne link.
Katrine

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-06-04 22:00

> Hej
> er det noget som bestilles hjem via nettet? gerne link.
> Katrine

Her

http://www.olivers.dk

Fra : jytte jensen

Dato : 28-06-04 22:01

> [...]
> dør,

> Hej
> er det noget som bestilles hjem via nettet? gerne link.

jo på www.olivers.dk

jytte

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-06-04 20:14

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in message
> [...]
nogle
> har haft killinger der er opvokset på det
>
> Må indrømme at det med råvarerne og at det ikke er tilsat unaturlig

Tak for jeres svar
Jeg spurgte ved samme lejlighed på www.felisforum.dk og det var sådan set de
samme svar jeg fik, som her.
Kan finde en del positive, specielt mht pels. En enkelt direkte negativ. Og
en del der havde oplevet at kattene mistede interessen.
Jeg skaffede mig nogle prøvepakker, og dem har de fået nu. De er spist med
stor vellyst. Det kan jo være nyhedens interesse. Det vil tiden vise, for
jeg prøver at skifte over og se hvad der sker.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk