MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opdatere NT4 SP6a Internet Explore?
Fra : Svenning Krogager

Dato : 28-06-04 08:01

Hej,
Jeg har en PC(nt4.0 server) der skal opdateres til service pack 6a, for
at kunne pushe en antivirus klient fra en symantec system console...
Problemet er at det er en test maskine, der køre med IE4.0, for at kunne
teste kompabilitet med ældre browsere, i forbindelse med web udvikling...
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der ved om SP6a opdatere IE også?
Eller om der er et work-around til, at få norton antivirus corp. pushet
uden at opdatere :)

Mvh.
Svenning Krogager

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 28-06-04 09:21

On Mon, 28 Jun 2004 09:00:30 +0200, Svenning Krogager
<"svenning["@]fjern-dettekrogager.dk> wrote:

> [...]
>Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der ved om SP6a opdatere IE også?

Sådan som jeg opfatter det, ønsker du at beholde IE4.0 til testformål.

En SP6a-opdatering rører ikke ved IE, jvfr denne side:

http://www.microsoft.com/ntserver/ProductInfo/Bulletins/Sp6Mktbulletin.asp

Et lille klip fra afsnittet
"The Latest Source for All Windows NT 4.0 Updates"

[citat]
The SP6a CD includes Microsoft Internet Explorer 5, device drivers,
symbol files and the Security Configuration Manager. These are not
part of the SP6a updates but can be independently installed based on
customer discretion.
[citat slut]

>Eller om der er et work-around til, at få norton antivirus corp. pushet
>uden at opdatere :)

Dette kan jeg ikke svare dig på - men jvfr ovenstående skulle der jo
heller ikke være noget i vejen for at opgradere til SP6a (som er den
sidste release der findes til WinNT)

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Svenning Krogager

Dato : 28-06-04 09:50

Gert Søgaard Jensen wrote:

> Sådan som jeg opfatter det, ønsker du at beholde IE4.0 til testformål.

ja :)

> En SP6a-opdatering rører ikke ved IE, jvfr denne side:
>
> http://www.microsoft.com/ntserver/ProductInfo/Bulletins/Sp6Mktbulletin.asp

<snip></snip>

Skide godt! var lige det link jeg manglede :)
tak for det!
Jeg har ellers søgt adskillige gange på både micrsoft.com og google,
uden held :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-06-04 10:30

Svenning Krogager skrev:

> Jeg har ellers søgt adskillige gange på både micrsoft.com og google,

microsoft.com er også en jungle. Det eneste sted hvor det er svære at
finde info er på ibm.com

Jesper G. Poulsen