Problemer med rammeside...
Fra : Thomas Holme Larsen

Dato : 05-05-01 14:10

Hej til alle.

Jeg har en hjemmeside der bruger rammer.

-En topramme (til links)
-En venstreramme (til tekst)
-En højrermme (til billeder)

Når man trykker på et link i toprammen kommer der tekst frem i
venstre ramme.

Jeg kunne godt tænke mig, at koble et billede på mine links, så
når jeg trykker på et link i tprammen, kommer der tekst frem i
venstrerammen OG ET BILLEDE I HØJRERAMMEN.

Hvordan gøres dette???

På forhånd tak for hjælpen.

Thomas Holme Larsen

Skriv venligst på thl@anova.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-05-01 16:47

Sat, 5 May 2001 13:10:11 +0000 (UTC), skrev Thomas Holme Larsen
<thl@anova.dk>:

>Jeg kunne godt tænke mig, at koble et billede på mine links, så
>når jeg trykker på et link i tprammen, kommer der tekst frem i
>venstrerammen OG ET BILLEDE I HØJRERAMMEN.

Prøv, at se på om du kan bruge
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>,
her står omtalt, hvordan man opdaterer to frames på en gang.

>Skriv venligst på thl@anova.dk

Nej, man spørger i nyhedsgruppen og får svar samme sted.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.