Skærme
Fijala 3554
Nogle der har link til TFT skærm bordholde~
Fra : Kenneth

Dato : 27-06-04 23:24

jeg skal bruge en holder til min 18"tft skærm, er der nogle der har nogle
links ? Udlanske er også velbekommende

Vh
kenneth

Fra : Brian Hansen

Dato : 27-06-04 23:55

> jeg skal bruge en holder til min 18"tft skærm, er der nogle der har nogle
> links ? Udlanske er også velbekommende

Der er flere på EDBpriser under skærme/tilbehør.
Thansen har en til 200,- kender ikke kvaliteten af den

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 28-06-04 00:00

Den thansen har tror jeg ikke er i god kvalitet, havde regnet med at skulle
ofre en 1000-1500 kr på en... men chekker lige edbpriser :)

Fra : K.

Dato : 28-06-04 00:18

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> wrote in message
> Den thansen har tror jeg ikke er i god kvalitet, havde regnet med at
> skulle
> ofre en 1000-1500 kr på en... men chekker lige edbpriser :)

Thansen ville jeg nok heller ikke engang overveje.

Eizo har et udvalg af arme, som jeg umiddelbart vil tro passer til de fleste
skærme med standard beslag.
Kvaliteten er sikkert også i top, og jeg tror heller ikke du vil få
problemer med at få lov til at spendere mindst 1000-1500 kr. på den.
http://www.eizo.com/products/accessories/index.asp

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-06-04 10:09

Zitech har et vægbeslag til en rimelig pris (VESA-beslag).