Akvarie i Berlin
Fra : Søren Poulsen

Dato : 27-06-04 21:37

Har set noget i fjernsynet om et kæmpe akvarie i Berlin.
Kan ikke huske om det var en butik, eller hvor.

Kan nogen hjælpe.

Undskyld hvis jeg er off-topic, men jeg kan ikke finde noget på nettet.

--
M.v.h. Søren Overvad Poulsen, Køge
Email: spo@xxxwebspeed.dk

Fra : ibber

Dato : 27-06-04 22:27

Der var en filmstump på et tidspunkt hvor akvariet blev sat på plads ved
hjælp af kraner.

Det ligger lige overfor en kirke der er verdenskendt for akustiken
ligger lige ved siden af et mindre palæ hvor hitler i sin tid holdt parader.

hvis man er i centrum kan ikke huske hvad centrum hedder (det er der hvor
den sønderbombet kirke er) går man ud af vejen og fem minutter efter er man
der.

beklager den dårlige vejbeskrivelse

Fra : Jan F.

Dato : 27-06-04 23:24

"Søren Poulsen" <spo@xxxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Har set noget i fjernsynet om et kæmpe akvarie i Berlin.
> Kan ikke huske om det var en butik, eller hvor.
>
> Kan nogen hjælpe.

Prøv at søge på "Aquadom Berlin"

--

Jan F.

Fra : Thomsen

Dato : 28-06-04 07:51

"Jan F." <itjfSLETDETTE@ofir.dk> wrote in message news:<cbndke$85i$1@news.net.uni-c.dk>...
> "Søren Poulsen" <spo@xxxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på "Aquadom Berlin"

Filmstumpen kan ses via følgende link
http://www.aquanet.de/video/video.20040129150650983.asp

Ken

Fra : JT

Dato : 28-06-04 17:15

SAS hotellet i Berlin har et KÆMPE akvarie som deres elevator kører igennem.

Skulle være meget flot....