nokia 8910i
Fra : thomas

Dato : 27-06-04 21:11

hej Ng

er der nogen der kan give lidt ris/ros af denne tlf. da jeg er ved at
bestille den, men kan ikke finde tlf. i nogen butikker da den er ved at
udgå.
jeg har læst dataèrne på nokias hjemmeside og det lyder altsammen fint, men
det ville være fedt med lidt feedback fra nogen der har el. har haft denne
tlf.

mvh thomas

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-06-04 15:50

thomas wrote:
> er der nogen der kan give lidt ris/ros af denne tlf.

En "test" fra nettet:
http://www.eaid.dk/testcenter.php?action=vis&id=44

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : thomas

Dato : 28-06-04 19:35

takker................men flere ris/ros ønskes gerne.

Thomas