Nicki kan kl.
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-06-04 21:04

Hejsa

Det kan godt være man siger hunde ikke har tids fornemmelse, men jeg tror
altså ikke er rigtigt. Hver aften ( og det er hver aften ) når kl er lige
omkring 21 kræser Nicki omkring mig, han ved det er tidspunktet hvor vi
plejer at gå vores aftens/natte tur, også selvom vi har været ude et par
timer forinden. Når vi så har været på turen, lægger han sig til ro, og
tigger ikke mere om at komme på gaden før næste morgen

Mange hilsner fra

Bolette og NIcki ( der kan klokken )
www.bolettes.dk

Fra : qfha

Dato : 27-06-04 22:44

"Bolette Nielsen" skrev d. 27-06-04 21:04 dette indlæg :
> [...]
og
> tigger ikke mere om at komme på gaden før næste morgen

--------

Tja, og mine hundes indre ur går for hurtigt omkring spisetid.
Det går nøjagtigt om morgenen kl. 6.00 -hvem behøver et vækkeur?
På slaget ved luftetider og æbleuddeling. Men er som sagt ca. 15 min.
foran ved hvert aftenmåltid, hvis de kunne lokke kokken til det.

http://www.kandu.dk/

Fra : pops2

Dato : 28-06-04 09:16

> [...]

> På slaget ved luftetider og æbleuddeling. Men er som sagt ca. 15 min.
> foran ved hvert aftenmåltid, hvis de kunne lokke kokken til det.

hej - jeg vil også godt tilføje to eksempler mere til rækken ... Frida
ved at hun får mad kl 18.00 og hun kan se fuldstændigt udsultet ud
hvis man er fem min for sent på 'den'!
Min mor fortæller om sin hund der boede i et skab, men hver dag kl
13,55 gik den sin vej og mødte hendes far ude på trappen, for kl 14
var han hjemme ... og den svigtede aldrig!
De kan altså klokken, men Frida tror også, at er der gæster kan hun
måske klistre lidt før og få maden med det samme?- eller hun håber i
hvert fald!
Hilsen Pernille (og Frida, som måske kigger på det store ur i
køkkenenet med visere??)

Fra : Karina.

Dato : 28-06-04 17:53

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message news:<cbn97b$4ml$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Det kan godt være man siger hunde ikke har tids fornemmelse, men jeg tror
> altså ikke er rigtigt. > Mange hilsner fra

Tjaa, hver aften kl.17.00 "døøør" Misja af sult *gg*, bliver maden
lidt forsinket (eks.til 17.05 - den tid det tager at hælde maden op),
har jeg en grøffende hund der render frem og tilbage hen over gulvet
og er lige ved at stille poterne? *s*.

Morgenmad betyder feks. også en dejlig "oste-hapser" og en siddene
liiige ved siden af mine fødder
stor-savlende-tavst-stirrende-hund-liiige-indtil-oste-skiven-er-skåret-og-dumpet-ned-i-gabet-på-rovdyret-Misja
morgen *lol*

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-04 18:49

"Karina." <1kgc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> liiige ved siden af mine fødder

stor-savlende-tavst-stirrende-hund-liiige-indtil-oste-skiven-er-skåret-og-du

Hej Karina & Bolette

Den er jeg helt med på. Da min Schæfer tæve levede, kom hun, uanset hvor vi
var henne, klokken ca 25 minutter i fyraften, og lige som fortalte, nu kan
vi altså godt tage hjem, mor kommer snart.

M.V.H.....Benny..