MS Windows
briani 27239
mozilla i registreringen
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-04 18:39

jeg har netop afinstalleret mozilla firefox og slettet alt firefox i min
registrering - søger jeg på Mozilla i mit registrerings rengøringsprogram
kommer der ret mange registreringer - så jeg tænkte på om der i windows er
noget der har med mozilla at gøre - der er nemlig så mange at jeg tvivler på
at firefox kan have anbragt dem alle - nogen der evt. vil søge på mozilla på
deres pc og som ved de ikke selv har inst. noget fra mozilla? på forhånd tak
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Snuden

Dato : 27-06-04 20:00

On Sun, 27 Jun 2004 19:38:37 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>deres pc og som ved de ikke selv har inst. noget fra mozilla? på forhånd tak

Jeg fandt nogen User Agent indgange der har "Mozilla/4.0 (compatible;
MSIE 6.0; Win32)" som værdidata i hhv.
HKEY_USERS\...\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings
og
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings

Men det er også det hele.
--
Snuden

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-06-04 14:14

> [...]
> Settings
> og
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet

ok - jeg finder godt nok lidt flere, men ellers er det dem jeg har osse -
jeg lader dem være - det er vist bedst. Tak for ulejligheden!