MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Egenskaber for denne computer
Fra : Niels M

Dato : 27-06-04 18:17

Er der nogen der ved, hvor jeg finder det billede af microsoftlogoet der er
på Generelt fanen?
Niels

Fra : Fynbo

Dato : 27-06-04 20:13

"Niels M" <ingen@hjemme.gl> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvor jeg finder det billede af microsoftlogoet der
er
> på Generelt fanen?
> Niels

Smider det i news:dk.binaer

Fynbo

Fra : Niels M

Dato : 27-06-04 21:50

"Fynbo" <Fynbo@t.home> skrev i en meddelelse

> "Niels M" <ingen@hjemme.gl> skrev i en meddelelse
> er
> >

> Smider det i news:dk.binaer
>
> Fynbo

Er lige gjort.

Fra : Niels M

Dato : 27-06-04 21:55

Tak, det er dette billede jeg gerne vil have udskiftet. Derfor leder jeg
efter navnet på den fil hvor billedet gemmer sig i.
Niels

Fra : Kispus

Dato : 27-06-04 22:08

"> Tak, det er dette billede jeg gerne vil have udskiftet. Derfor leder jeg
> efter navnet på den fil hvor billedet gemmer sig i.
> Niels

Niels, gør sådan:
Tryk Start/Søg og skriv:
*.bmp (altså: stjerne, punktum, bmp-enter)
Så får du alle bmp-billeder på dit drev !
Hvis du vil se andre billeder, skriver du bare JPG
i stedet for bmp.
Du vil blive overrasket over at der er SÅ mange !
Mvh. John

Fra : Niels M

Dato : 28-06-04 02:11

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du vil se andre billeder, skriver du bare JPG
> i stedet for bmp.
> Du vil blive overrasket over at der er SÅ mange !

Tak. Hvilken version af windows bruger du?, for min version søger ikke i dll
og exe filer, når jeg søger efter *.bmp eller *.jpg. Og da jeg jo ikke ved
hvad filen hedder, eller hvilken type det er........Såeh tak for ingenting.

Fra : Fynbo

Dato : 28-06-04 04:14

> Tak, det er dette billede jeg gerne vil have udskiftet. Derfor leder jeg
> efter navnet på den fil hvor billedet gemmer sig i.
> Niels

Nåå!!!!
Det skrev du jo ikke noget om..
Troede du manglede det.

Fynbo

Fra : ///JJ

Dato : 27-06-04 22:32

Niels M wrote:
> Er der nogen der ved, hvor jeg finder det billede af microsoftlogoet
> der er på Generelt fanen?
> Niels

I Win2000 var det svjh kompileret ind i en dll eller lignende fil. Der
findes/fandtes programmer til at lave dig en ny fil med dit eget billede
(Compaq gjorde fx)

- søg på Google!!

///JJ