MS Windows
briani 27239
windows fejl ?
Fra : Ghita

Dato : 27-06-04 17:34

Hej
Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe.
Jeg har installeret min gamle hp 8200i brænder på min søsters computer
som kører win98 og tilhørende easy cd creator som hun kender. Problemet
er at der hele tiden kommer en meddelelse om at det er en cd-rw der er
sat i brænderen på trods af at det er cd-r.
Nogen der har et bud på hvad der er galt ?
Brænderen har sidligere siddet i en maskine med win98 1 udg. som min
søsters og med det samme brænderprogram installeret uden dette problem.

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-06-04 22:24

Ghita skriver bl.a.:
> [...]
> Brænderen har sidligere siddet i en maskine med win98 1 udg.
> som min søsters og med det samme brænderprogram installeret

Næh, den rigtige gruppe er nok dk.edb.hardware.drev.cd-rom

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

---

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-06-04 07:34

Niels P Sønderskov skrev:

> --
> Niels P Sønderskov
> nielspsonder @ skov.mail.dk
>

> ---

Vær venlig at skære din signatur ned med 6 linier.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen