Når vi skal have de sidste rester fra køle~
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 27-06-04 16:44

Når vi tager af sted, gør vi det, de fleste gør, nemlig at køle kølerskabet
ned natten før vi kører, samtidig kægger vi fir frsne appelsinjuice ind i
køleskabet, lige før vi kører, så kan det pålæg vi tager med hjemmefra,
sagtens holde sig i op til tre døgn.

Fra : S Jensen

Dato : 27-06-04 18:01

Er det ikke nemmere at tænde for det
Hilsen Stig. og god tur..

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-06-04 20:34

"S Jensen" <stig_j@fjerndette.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke nemmere at tænde for det

Tja, det ville jeg også gøre

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 27-06-04 20:37

"S Jensen" <stig_j@fjerndette.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke nemmere at tænde for det
> Hilsen Stig. og god tur..

Det er tændt når vi køler det ned, men jeg ønsker ikke, at køre med gas på
køleskabet, og 12 volt, det holder ikke turen ned, så er der ingen strøm,
køl det ned, inden man kører og 4 liter frosne juice, så kan det sagtens
holde til du når frem til en kontakt igen, og juicen skal tages ud i god
tid, når man skal drikke den, for ellers holder det sig frosset i køleskabet
i op til tre døgn.

Hvor mange kører med tændt køleskab, jeg vil ikke.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-06-04 21:31

> Det er tændt når vi køler det ned, men jeg ønsker ikke, at køre med gas på
> køleskabet, og 12 volt, det holder ikke turen ned, så er der ingen strøm,

Jamen, hvorfor skulle 12 V ikke fungere hele vejen sydpå ?

Hvis bilen lader så er der vel strøm nok til at drive køleskabet og ved
overnatninger over på gas eller 220 V, hvis det er på campingplads.

God ferie.

Tommy

Fra : S Jensen

Dato : 27-06-04 21:59

> Hvor mange kører med tændt køleskab, jeg vil ikke.

Det er ikke noget problem at køre med køleskabet på 12 v. Jeg køre altid med
det på 12 v og det holder det rigeligt koldt selv ned til Italien.
Hilsen Stig.

Fra : Gismo

Dato : 27-06-04 22:43

Karl-Heinz Hansen wrote:

> Det er tændt når vi køler det ned, men jeg ønsker ikke, at køre med
> gas på køleskabet,

Hvorfor ikke?

> Hvor mange kører med tændt køleskab, jeg vil ikke.

Langt de fleste tror jeg, da instalationen er konstrueret til
brug under kørsel, både på EL eller gas.

Gismo.