Det burde virke, men gør det ikke :-/
Fra : Nikolaj Schulz

Dato : 05-05-01 13:16

Jeg har et problem......

Jeg er lidt en newbie - jeg havde fået en tilmeldingsformular til at snakke
sammen med en database, hvorefter den generere en side fra databasen, og
viser i HTML den tilmeldtes oplysninger.

På en eller anden måde tror jeg, at jeg har fået slettet et eller andet -
alt går godt, bortset fra, at registreringen ikke vises - der vises til
gengæld en tom HTML-side - jeg har på en eller anden fantastisk *flonket*
skidtet op - og jeg har en fornemmelse af, at fejlen er banal, så hvis du
kan sætte fingeren på fejlen, så er jeg en glad og tilfreds mand igen

Mvh. Nikolaj Schulz

/ if the redirect option is set: redirect them
if ($redirect)
{
header ("Location: $redirect");
exit;
}
else
{
$result = mysql_query("SELECT * FROM brugere",$link);

printf("Brugernavn: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"brugernavn"));
printf("Password: %s<p>\n", mysql_result($result,0,"password"));
printf("Navn: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"navn"));
printf("Adresse: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"adresse"));
printf("By: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"byer"));
printf("Postnummer: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"postnummer"));
printf("Email: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"email"));
printf("Anden email: %s<br>\n", mysql_result($result,0,"email2"));

exit;
}

Fra : Jonas Delfs

Dato : 06-05-01 13:29

"Nikolaj Schulz" <schulz@lauritz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skidtet op - og jeg har en fornemmelse af, at fejlen er banal, så hvis du
> kan sætte fingeren på fejlen, så er jeg en glad og tilfreds mand igen

Jeg ser ingen fejl i din kode, så fejlen må ligge andetsteds.
Lige et tip: det tager meget længere tid med 8 * mysql_result() end det gør
at fetche alle resultater med http://php.net/mysql_fetch_array() eller
http://php.net/mysql_fetch_row()

> Mvh. Nikolaj Schulz

- Jonas