Hva´ska man købe ??
Fra : Simon D

Dato : 27-06-04 14:50

Hej
Jeg ved godt det er et meget generelt ?, men jeg har en udemærket 3510 som
jeg ønsker at skifte ud med noget mere tidssvarende mobilos. Der kommer jo
løbende tilbud ind af døren, men hvor før jeg den nyeste telefon teknologi
til max 1000kr, med et max på 200kr om måneden. Jeg har set lidt hos
elgiganten og de har en 6610i til 299 og en t630 til 579. T630 er vel den
som er nyest af de to, men jeg har læst et eller andet om at den kun har 2mb
hukommelse, og det godt kan være lidt i underkanten, men er det noget man
lægger mærke til i hverdagen hvis ikke man bruger den rigtig meget, og har
mange ting liggende ??
Håber der er nogle som vil komme med deres mening.
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 22:50

> [...]
> lægger mærke til i hverdagen hvis ikke man bruger den rigtig meget, og har

6610i er ved at være en halvgammel telefon. Jeg har selv SE T630, og er fint
tilfreds. Jeg bemærker aldrig den lille hukommelse, da telefonen (desværre)
ikke har MP3-afspiller (eller radio for så vidt).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg